کامران هزارخانی در گفتگو با تابناک:
مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت:تعداد ۳ هزار بسته معیشتی در سطح استان به مناسبت هفته امامت و ولایت در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 28 July 2021

کامران هزارخانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: به مناسبت دهه امامت و همچنین فرمان ۹ ماده ای مقام معظم رهبری به گروه های جهادی سراسر کشور امروز برنامه ی رزمایش کمک های مومنانه را در دستور کار داریم.

وی افزود: تعداد ۳ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع خواهد شد که به دست مردمی که به واسطه کرونا مشکلات معیشتی برای آنها پیش آمده است خواهد رسید و بتوانند از این بسته های معیشتی استفاده کنند.

مسئول بسیج سازندگی استان تصریح کرد: این بسته ها با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیاد جانبازان و بنیاد مستضعفان تهیه شده، در کنار این کارهای دیگری در این دهه در دستور کار قرار دادیم از جمله تهیه بیش از ۱٠ هزار غذای گرم در سراسر استان با کمک بنیاد در روز عید غدیر پخت خواهد شد،به عنوان نمونه در فیروز آباد ۲ هزار و۵٠٠ پرس غذای گرم را فردا تبخ و توزیع خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: در شهرستان های مختلف از جمله کنگاور، گیلانغرب، روانسر و سایر شهرستان ها گروه های جهادی به کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و سازمان بسیج سازندگی در کنار هم و با همکاری یکدیگر انجام میدهند و این غذاهای گرم را توزیع خواهند کرد.

هزارخانی بیان کرد: به مناسبت این ایام حضور فعال گروه های جهادی را تحت عنوان رزمایش بزرگ در عرصه های مختلف خواهند داشت و در خدمت مردم خواهند بود، روز جمعه نیز قرار است گروه های جهادی در نمازجمعه خضور فعال داشته باشند و در کنار آن قرائت میثاق نامه گروه های جهادی توسط دبیر مجمع گروه های جهادی در مرکز استان و در سایر شهرستان ها نیز در نماز جمعه یکی از برادران مجموعه جهادی شهرستان قرائت این میثاق نامه را در دستور کار دارند.

وی متذکرشد: که این دهه تحت عنوان دهه خدمت به محرومین و مستضعفان در سطح استان و کشور در دستور کار بسیج سازندگی قرار گرفته و به عنوان یک شروع کاری برای خدمت صادقانه در ایامی که پیش رو داریم تا روزی که کرونا و مشکلات اقتصادی و معیشتی از مردم دور شود.

وی در پایان گفت: سپاه هر جایی که نیاز بوده حضور پیدا کرده است، به عنوان متال در گیلانغرب در دهستان ویژنان چون مشکلات کم آبی داریم با کمک قرارگاه خاتم هر روز یک تانکر آب ۲٠ هزار لیتری را در سطح روستا توزیع میکنیم و ابرسانی انجام میشود، در شهرستان های دیگر نیز بنا به نیاز به همین شکل است. از ابتدا تاکنون ۳۲٠ هزار بسته توزیع کرده ایم که ارزش آن تقریبا حدود ۱۱٠ میلیارد تومان بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار