مدیرکل کمیته امداد قم با اعلام اینکه ۳۲۱ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد قم، سادات هستند، خواستار کمک های بیشتر حامیان و خیران به طرح اکرام و محسنین این نهاد شد.
کد خبر: ۹۸۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸ 28 July 2021

به گزارش تابناک قم، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم، با اعلام اینکه اکنون ۲۷ هزار و ۶۱ حامی از حدود پنج هزار و ۶۰۱  فرزند نیازمند زیر ۱۸ سال حمایت می کنند گفت: یک هزار و ۶۹۴  هزار نفر از آنها یتیم و سه هزار و ۸۴۳ نفر آنها فرزندان محسنین هستند که در بین این افراد ۳۲۱ فرزند یتیم و محسنین سادات وجود دارد.


وی با بیان اینکه هم اکنون شرایط اقتصادی کشور برای مردم به ویژه این خانواده ها سخت و دشوار شده است خواستار حمایت بیشتر از این فرزندان نیازمند شد.


میرشکار با بیان اینکه در آستانه عید سعید غدیر خم هستیم افزود: ۳۲۱  فرزند یتیم و محسنین سادات چشم انتظار کمکهای مردم نیکوکار و خیران هستند.


مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه هر فرزند یتیم و محسنین دارای حساب بانکی اختصاصی هستند تأکید کرد: کمکهای نقدی حامیان به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی آنها واریز می شود.


میرشکار ادامه داد مردم شریف و نوع دوست استان برای مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان محسنین، می توانند با شماره تلفن ۳۶۱۵۷ تماس بگیرند و از طریق راهنمایی و مشاوره کارشناسان این طرح فرزند یا فرزندان معنوی خود را انتخاب و حمایت کنند.


مدیرکل کمیته امداد استان قم افزود: افرادی که قصد دارند در این کار خداپسندانه شرکت کنند می توانند عدد ۱ را به ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۵ ارسال کنند یا با استفاده از پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir نسبت به ثبت نام در این طرح ملی شرکت کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار