مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه از رقابت 17 هزار داوطلب کرمانشاهی در آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 خبر داد.
کد خبر: ۹۸۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ 27 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا سجاد دادفر بااشاره به در پیش بودن آزمون کارشناسی ارشد 1400، اظهارکرد: طبق برنامه این آزمون طی روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه (ششم تا هشتم مرداد) همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: از استان کرمانشاه 17 هزار و 68 نفر داوطلب در این رقابت حضور دارند که از این تعداد8821 نفر خانم و 8247 نفر آقا هستند.

مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه بااشاره به اینکه در سطح استان کرمانشاه جمعا هفت حوزه اصلی برای برگزاری این آزمون تدارک دیده شده، افزود: دانشگاه رازی، دانشگاه صنعتی، دانشگاه  آزاد اسلامی و آموزش و پرورش حوزه های اصلی در مرکز استان هستند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر کرمانشاه، این آزمون همزمان در سطح سه شهرستان اسلام آبادغرب، سرپلذهاب و کنگاور نیز برگزار خواهد شد.

به گفته این مسئول با توجه به تشدید شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت داوطلبین و عوامل اجرایی آزمون، امسال تعداد حوزه های امتحانی آزمون ارشد در سطح استان افزایش یافته است.

دادفر تاکید کرد: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان تعدادی ناظر بهداشتی در حوزه های امتحانی مستقر هستند تا بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی نظارت داشته باشند. از سوی دیگر تمامی عوامل اجرایی این آزمون آموزش های لازم را در این رابطه دیده اند و مجهز به امکانات بهداشتی همچون ماسک، ضدعفونی کننده و ... هستند.

وی تصریح کرد: برای افرادی که کرونا مثبت هستند نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده تا در یک فضای جدا از آنها آزمون گرفته شود و اگر داوطلبی نیز به واسطه ابتلا به این بیماری در بیمارستان بستری باشد تمهیدات لازم برای اینکه بتواند در آزمون شرکت کند، در نظر گرفته شده است.

مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با پلیس راهور برای جلوگیری از ترافیک در مسیرهای منتهی به حوزه های آزمون هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

وی یادآورشد: با شرکت های آب و فاضلاب و برق نیز هماهنگی صورت گرفته تا در زمان آزمون شاهد قطع برق و آب در حوزه های امتحانی نباشیم.

دادفر در پایان با تاکید براینکه با هرگونه تخلف حین آزمون برخورد جدی صورت می گیرد، افزود: از داوطلبین می خواهیم که از آوردن وسایل الکترونیکی همچون گوشی و هندزفری به محل آزمون خوددداری کنند و درصورتی که داوطلبی هم حین تخلف شناسایی شود به مراجع قضایی معرفی و با آن برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 1400 از روز گذشته(سوم مرداد) از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس  www.sanjesh.org  آغاز شده و تا فردا(سه‌شنبه) ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار