استاندار کرمانشاه در دیدار با رئیس فدراسیون جودو برای احداث خانه جودو در شهر کرمانشاه قول حمایت داد.
کد خبر: ۹۸۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶ 27 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقلاز ایسنا حسین امیری رئیس هیات جودو استان کرمانشاه، بااشاره به سفر روز گذشته(چهارم مرداد) رئیس فدراسیون جودو به کرمانشاه، اظهارکرد: یکی از برنامه های رییس فدراسیون در این سفر دیدار با استاندار کرمانشاه بود.

وی تصریح کرد: از موضوعات مطرح شده در این دیدار، بحث احداث خانه جودو کرمانشاه بود که استاندار قول داد دراین رابطه حمایت های لازم را داشته باشد.

رئیس هیات جودو استان اضافه کرد: البته در سفر دو سال پیش رئیس فدراسیون به کرمانشاه و دیدار با مسئولین استانی این مسئله یک بار دیگر مطرح شده بود، اما طی این دوسال به نتیجه ای نرسید.

وی تاکید کرد: در نشست قبلی مقرر شد اداره کل ورزش و جوانان استان در محوطه مجموعه ورزشی امام(ره) زمینی را برای احداث خانه جودو به ما اختصاص دهند، اما پیگیری هایی که طی دوسال گذشته داشتیم به نتیجه ای نرسید.

امیری اضافه کرد: در دیدار دیروز، استاندار قول تامین زمین و پای کار آمدن یک خیر ورزشی را برای احداث این مکان ورزشی داد که ما نیز در این زمینه پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: همچنین رئیس فدراسیون نیز قول داد که در صورت احداث این مجموعه فدراسیون برای تجهیز آن به سه تخته تاتامی به مبلغ سه میلیارد تومان، به استان کمک کند.

رئیس هیات جودو استان احداث خانه جودو را زمینه ای برای ارتقاء هر چه بیشتر این رشته در کرمانشاه دانست و گفت: با احداث این فضا می توانیم میزبانی اردوهای مشترک تیم های کرمانشاه با تیم های استان های همجوار و حتی کشور عراق را داشته باشیم که این مسئله می تواند باعث رشد جودوی کرمانشاه شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دستاوردهای مهم سفر رئیس فدراسیون به کرمانشاه، ارتقاء کمربند حدود 40 نفر از پیشکسوتان  جودو استان بود که سالهاست که ارتقاء کمربند نداشته اند.

امیری اظهار کرد: خوشبختانه طی یکی دوسال اخیر جودو کرمانشاه با یک جهش قابل توجهی مواجه شده، بگونه ای که پس از سالها در این مدت چندین مدال در رده های پایه کسب کردیم که نوید روزهای خوبی را برای آینده به ما می دهد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار