مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از تکذیب آزادی سارق حرفه‌ای توسط دادسرای کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۸۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۵ 27 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه مهدی قنادی بااشاره به انتشار خبری مبنی بر "آزادی سارق حرفه ای توسط دادسرای کرمانشاه"، اظهار کرد: در این خبر اعلام شده بود که یک سارق حرفه ای که در محله گذرنامه اقدام به سرقت منازل می کرد، حین ارتکاب جرم توسط اهالی محل دستگیر شده و تحویل کلانتری منطقه می شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه در این خبر عنوان شده بود با تحویل سارق از سوی کلانتری به یکی از شعب دادسرا، دادسرا بدون هیچ گونه وثیقه ای این سارق حرفه ای را آزاد کرده است.

مسئول روابط عمومی دادسرای کرمانشاه تاکید کرد: پس از انتشار این خبر دادستان کرمانشاه دستور رسیدگی فوری به موضوع را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از انجام بررسی ها مشخص شد که این خبر از اساس کذب بوده و صحت ندارد، بنابراین آن را تکذیب می کنیم.

قنادی در ادامه با تاکید براینکه دستگاه قضایی با برهم زنندگان امنیت جان و مال مردم بشدت برخورد می کند، افزود: اجازه نخواهیم داد در شرایط فعلی که شیوع بیماری کرونا و تورم زندگی و معیشت مردم را تحت تاثیر قرارداده، عده ای از سارقین بخواهند امنیت روانی و مالی مردم را نیز به خطر ببندارند.

وی در پایان اعلام کرد: از رسانه های کرمانشاه هم می خواهیم که در انعکاس اخبار امین بوده و تا زمانی که صحت آن مشخص نشده از پرداختن چنین شایعه هایی پرهیز کنند‌

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار