مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اعلام کرد: با توجه به اهمیت انتقال تامین نهاده های دامی مورد نیاز دامداران استان از اول امسال تاکنون ۲ هزار و ۸۸۹ دستگاه ناوگان حمل و نقل کالای استان به این بندر اعزام شده است.
کد خبر: ۹۸۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲ 23 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «فریبرز کرمی» گفت:  تخلیه نهاده های دامی موجود در بندر امام خمینی (ره) و حمل به موقع و سریع در انتقال آن ها به دست تولیدکنندگان دام و طیور استان موجبات رفع دغدغه تولید کنندگان استانی و تنظیم بازار مصرفی و رضایتمندی عمومی مردم استان را فراهم خواهد.

وی افزود: برای تسریع در حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اجازه صدور بارنامه برای تمام شرکت های حمل و نقل کالای سراسر کشور برای حمل نهاده های دامی از مبدا بندر امام خمینی (ره) صادر کرد.

او گفت: این اداره کل در این راستا جلسه ای با شرکت پشتیبانی امور دام و انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل کالای استان  تشکیل داد و یکی از شرکت های منتخب جهت صدور بارنامه از مبدا بندر امام خمینی (ره) تعیین شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه تصریح کرد: اجرای این طرح ها در راستای جذب حداکثری ناوگان حمل و نقل برای جابجایی کالاهای اساسی است و به تمامی رانندگان حمل کالاهای اساسی روغن موتور تعلق می گیرد و رانندگان متقاضی برای دریافت روغن تشویقی به پایانه بار بندر امام خمینی (ره) می توانند مراجعه کنند.

کرمی از تخصیص یک جفت لاستیک تشویقی به رانندگانی که اقدام به حمل کالاهای اساسی از مبدا بندر امام خمینی (ره) کنند، خبر داد و گفت: رانندگانی که حداقل تعداد پنج فقره بارنامه مربوط به حمل گندم، کنجاله سویا و جو مربوط به شرکت پشتیبانی امور دام و شرکت بازرگانی دولتی ایران از مبدا بندر امام(ره) به تمام نقاط کشور با مجموع مسافت طی شده چهار هزار کیلومتر حمل کنند، می‌توانند با مراجعه به پایانه بار بندرامام خمینی (ره) نسبت به دریافت یک جفت لاستیک با نرخ دولتی اقدام کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار