استاندار کرمانشاه:
استاندار كرمانشاه بامداد پنج شنبه در جريان  بازديد از روند تكميل و تجهيز تصفيه خانه آب شرب كرمانشاه، در برخي محله هاي شهر نيز حضور يافت و ساعت 4 صبح در جلسه بررسي مشكلات آب شرب درمحل شركت آبفا شركت كرد.
کد خبر: ۹۸۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷ 22 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه؛ «هوشنگ بازوند» در حاشيه بازديد از تصفيه خانه ضمن تشكر از تلاش شبانه روزي همه دستگاه هاي اجرايي ذي ربط براي حل مشكل آب شرب گفت: تصفیه خانه جدید آب شرب شهر کرمانشاه به منظور تامین کمبود آب برخي محله ها به سرعت وارد مدار می‌شود.

وي افزود: به منظور حل مشکل کم آبی برخی محله ها و تامین کمبود آب شهر کرمانشاه، تجهیز و تکمیل این تصفیه‌خانه با فعالیت سه شیفت در دستور کار قرار داد و هم اكنون چند گروه فنی به صورت شبانه روزی در حال کار هستند تا هر چه زودتر این تصفیه خانه وارد مدار شود.
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به روند مطلوب کار به نظر می رسد که تصفیه‌خانه کرمانشاه تا روز سه شنبه هفته آینده فعالیت خود را آغاز و ظرفیت هزار لیتر بر ثانیه به شبکه مرکز استان اضافه کند.

بازوند با اشاره به افزایش میزان مصرف آب و توجه به گرمای هوا گفت: در روزهای گذشته برخی از محله های شهر کرمانشاه با مشکل افت فشار آب و قطعی روبرو شدند که رفع این مشکل به صورت ویژه در دستور کار دستگاه های اجرایی استان قرار دارد.

وی تصریح کرد: تمام چاه‌های آب ادارات استان به منظور رفع این مشکل در اختیار شرکت آب و فاضلاب قرار می‌گیرد و در صورت نیاز اقدام به حفر چاه های جدید خواهد شد.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه تامین آب شرب منازل مسکونی در اولویت است، ادامه داد: در محلاتی که با افت فشار آب شرب روبرو هستیم ادارات و ارگان های دولتی قطع خواهد شد.
بازوند گفت: رفع مشکل آب شرب مردم اکنون در اولویت کارهای استان قرار دارد و تمام تجهیزات و امکانات استان به منظور رفع این مشکل به کارگیری می شوند.

وی خاطر نشان ساخت: از مردم تقاضا داریم الگوهای مصرف آب شرب را در دو هفته آینده بیشتر از گذشته رعایت کنند.
پیگیری میدانی استاندار کرمانشاه برای حل مشکل آب شهرک مهدیه (دره دراز)
مهندس بازوند استاندار کرمانشاه ساعت ۱ بامداد به صورت سرزده از روند تقویت شبکه آب شرب شهرک مهدیه ( دره دراز) کرمانشاه بازدید کرد.
شرکت آبفا با استقرار ماشین آلات، تجهیزات و پرسنل فنی هم اکنون در حال فعالیت شبانه روزی برای رفع مشکل کم آبی این محله است.

جلسه بررسی مشکلات آب شرب استان در شرکت آبفا / ساعت ۴ صبح و تلاش شبانه روزی برای حل مشکل آب شرب کرمانشاه

بازوند استاندار کرمانشاه بامداد امروز پس از بازدید از تصفیه خانه آب شرب و برخی محله های کرمانشاه ساعت ۴ صبح در محل شرکت آبفا حضور یافت.

در این جلسه راهکارهای عملیاتی حل مشکل کم آبی بررسی و بر لزوم تجمیع امکانات و ظرفیت های موجود به لحاظ مدیریت صحیح شبکه تأمین و‌توزیع آب تأکید شد.

در این بازدید منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه، کاکاوند مديرعامل آبفا، بهرام نژاد مشاور و مدیرکل حوزه استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط حضور داشتند.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار