معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سرپل ذهاب: گفت:۹ هزار و ۷۱۳ دوز واکسن کرونا در مرحله اول و دوم شروع واکسیناسیون تاکنون در این شهرستان تزریق شده است.
کد خبر: ۹۸۰۳۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹ 22 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «سیروس صادقی» با بیان اینکه روند واکسناسیون ادامه دارد، افزود: از مجموع واکسیناسیون انجام شده، ۶ هزار دوز در نوبت اول و در مرحله دوم ۲ هزار و ۷۸۵ دوز در نوبت دوم به افراد ۵۵ سال به بالا و کادر درمان طبق اولویت بندی وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا تزریق شده است.

وی اظهار داشت:  اکنون محل تزریق واکسن در سطح شهر، سالن ورزشی فاطمه الزهرا (س) انتهای بلوار بازی دراز است که علاوه بر افرادی که شامل این طرح شده‌اند عوامل اجرایی انتخابات نیز توسط فرمانداری به شبکه بهداشت معرفی و در حال انجام تزریق هستند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری سرپل ذهاب در ادامه گفت: با تولید واکسن برکت و ورود آن به این شهرستان در حال حاضر از واکسن برکت برای افراد استفاده می شود و از مردم درخواست می کنیم که با شبکه بهداشت و درمان همکاری لازم به عمل آورند تا ویروس کرونا ریشه کن شود.

او اضافه کرد: تنها راه ریشه کنی ویروس کرونا انجام واکسیناسیون و ایمنی کامل جامعه است از این رو مردم تا زمان ایمن شدن جامعه باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

صادقی ادامه داد: هم اکنون وضعیت سرپل ذهاب از نظر ابتلا به ویروس کرونا نارنجی است و برای کنترل این وضعیت و پیشگیری از قرمز شدن شهرستان رعایت دستورالعمل های بهداشتی و قرنطینه کردن افراد مبتلا به علایم مهم است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

رسرپل ذهاب در وضعیت نارنجی قرار دارد

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های کنگاور، صحنه، گیلانغرب و سنقروکلیایی از روز پنجشنبه (۳۱ تیر) در وضعیت قرمز کرونایی قرار می‌گیرند.

مهدی محمدی افزود: براساس رنگ بندی جدید شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، سرپل‌ذهاب، هرسین، جوانرود و پاوه هم اکنون در وضعیت نارنجی به سر می‌برند.

او گفت: براساس این گزارش، شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، روانسر و قصرشیرین نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار