مهدی محمدی در گفتگو با تابناک:
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های کنگاور، صحنه، گیلانغرب و سنقروکلیایی از روز پنجشنبه (۳۱ تیر) در وضعیت قرمز کرونایی قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۹۸۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶ 21 July 2021

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: براساس رنگ بندی جدید شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب،سرپل‌ذهاب، هرسین، جوانرود و پاوه هم اکنون در وضعیت نارنجی به سر می‌برند.

محمدی افزود: براساس این گزارش، شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، روانسر و قصرشیرین نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

طرح محدودیت و ممنوعیت تردد خودروها به این شهرستان برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داشته و مجوزهای تردد برای سفرهای ضروری از طریق فرمانداری صادر می‌شود.

براین اساس ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی و همچنین خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها ممنوع است.

تردد از شهرهای گروه زرد به سایر شهرهای گروه زرد بلامانع است، اما محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد همچنان پابرجاست و اجرا می‌شود.   
هم اکنون ۳۹۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های کرمانشاه بستری هستند و مجموع جانباختگان استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به یک هزار و ۹۴۷ نفر رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار