فضل الله رنجبر در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه از ممنوعیت ورود خودرو های غیر بومی به استان خبر داد و گفت: افزایش بیماران کرونایی به معنای قرار گرفتن در خطرناک مسیر پیک جدید بیماری کرونا است.
کد خبر: ۹۸۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷ 21 July 2021

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به افزایش تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بخش های مختلف بیمارستان های کرمانشاه که از مرز ۳۹٠ نفر عبور کرده است از همه مسافران در تمامی نقاط کشور درخواست دارم به هیچ وجه به کرمانشاه سفر نکنند.

وی افزود: ما در شرایط نارنجی قرار داریم، ضمن این که ورود خودروهای با شماره غیر بومی مشمول جریمه های سنگین راهور انتظامی و پلیس راه میشوند ما در خواست داریم به خاطر سلامت خود و همشهریان و هم استانی هایمان از سفر به کرمانشاه در این مقطع زمانی فعلی امتناع کنند.

فرماندار تصریح کرد: از مردم نیز خواهشمندم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند هرچند که میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در کرمانشاه نسبت به میانگین کشوری بهتر است و این نشان دهنده همکاری خوب و شایسته مردم کرمانشاه در استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

وی متذکر شد: مردم همچنان از ماسک استفاده کنند و فاصله گذاری را رعایت کنند و از حضور در مراسم های جمعی همانند مراسم های شادی، تالار ها، مراسم فاتحه در مزار عمومی شهر و سطح روستاها و مراسمات فاتحه خوانی جلوگیری کنند و حضور پیدا نکنند.

وی در پایان گفت: یکی از عوامل گسترش و توسعه ی این بیماری و سرایت آن در محل مراسمات عمومی و دسته جمعی است، واقعا از حضور در این مراسمات خودداری کنند که بتوانیم موج پنجم کرونا را پشت سر بگذاریم. فراموش نکنیم بیش از ۱ هزار و ۹٠٠ نفر تا کنون در استان کرمانشاه بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار