رئیس هیأت دو ومیدانی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه در مسابقات دو ومیدانی قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان در بخش بانوان و آقایان مدال‌‌های رنگا‌رنگ کسب کرد.
کد خبر: ۹۸۰۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸ 20 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس احمد روشن‌زاده اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان در بخش آقایان مورخ ۱۵ و ۱۶ تیرماه سال‌جاری و در بخش بانوان مورخ ۱۸ و ۱۹ تیرماه در شهرکرد برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات بانوان چهار سهمیه داشتیم که خوشبختانه همگی آنان مدال کسب کردند.

رئیس هیأت دو ومیدانی استان کرمانشاه ادامه داد:کوثر قاسمی در ماده ۳ هزار متر مقام اول کشور، غزل گمار در ماده ۴۰۰ متر مدال طلا، نسا مرادی پرش طول با کسب مدال نقره و کسب مقام دوم و در پرش سه گام مقام سوم، ستایش مرادی در ماده پرتاپ دیسک مقام سوم را کسب کردند.

وی اضافه کرد: همچنین تیم دو ومیدانی بانوان استان کرمانشاه در دوهای رله امدادی قهرمان سوم ایران شد.

روشن‌زاده افزود: آقایان نیز در رقابت قهرمانی کشور موفق به کسب ۲ مدال برنز شدند، سینا عزیزی‌زاده در ماده ۴۰۰ متر مقام سوم را کسب کرد و تیم آقایان در رده امدادی نیز سوم شدند.

وی در خصوص زیرساخت ورزش دومیدانی مختص بانوان، گفت: هم‌اکنون زمین ورزشگاه ۱۵ خرداد را داریم اما نیاز به تعمیرات و رسیدگی دارد و از مسؤولان این توقع می‌رود تا از بانوان قهرمان استان حمایت و در جهت تحقق نیازهای آنان اقدام کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار