محمود رضا مرادی خبر داد:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: سیستم قضایی همواره به حق پشتیبان سیستم سلامت مردم بوده است.
کد خبر: ۹۷۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ 29 June 2021

سیستم قضایی پشتیبان سیستم سلامت است

به گزارش  تابناک کرمانشاه به مناسبت هفته قوه قضائیه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و تعدادی از مسئولان این دانشگاه با مسئولان دستگاه قضایی استان دیدار کردند .در این جلسه مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت شهدای هفتم تیر اظهار کرد: حمایت ها و زحمات حوزه قضا در راستای حفظ سلامت مردم در استان بسیار کم نظیر و قابل تقدیر است و همراهی و همدلی شما عزیزان در شرایط سخت و بحرانی شیوع کرونا موجب شد احساس کنیم تنها نیستم.

وی افزود:در سال های اخیر حمایت های دستگاه قضا و کمک به تقویت زیرساخت‌های دانشگاه موجب ارتقا سلامت در استان شده است.با تلاش ها و حمایت های صورت گرفته در این راستا حدود ۳۵۰۰ میلیارد تومان دارایی های دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌،‌درمانی کرمانشاه که شامل اسناد و خروج املاک از دست معارضین و ... می باشدبه نوعی به این دانشگاه برگشته است.

مرادی تصریح کرد:سیستم قضایی به حق پشتیبان سیستم سلامت مردم و زحمات حوزه قضا در این رابطه بسیار ارزشمند است که صمیمانه از تلاشهای بی وقفه شما عزیزان تقدیر و تشکر می نماییم.

در ادامه این جلسه توسلی زاده رییس کل دادگستری استان افزود:ارزش انسان به همت اوست و بهترین قیمت برای عمر انسان خدمت به مردم است.
عزیزان در بخش سلامت به بهترین شیوه در حال ارائه خدمت به مردم استان هستند و در راستای حفظ سلامت جامعه با جان و دل فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: ما در دستگاه قضا به هیچ موضوعی جز حل مشکلات و باز کردن گره از کار مردم فکر نمی کنیم. با شناختی که از دکتر مرادی داریم ،ایشان و همکاران شان اهل خدمت هستند و در بحران های مختلف با تمام توان تلاش کرده اند و عنایاتی که رهبر معظم انقلاب به پرسنل بهداشت و درمان داشتند بیانگر اهمیت ویژه حوزه سلامت در جامعه و ارزشمند بودن خدمت در این حوزه می باشد.

توسلی زاده گفت: شما در یک جبهه جدید و سخت در حال جنگیدن هستید، فعالیت شبانه روزی شما عزیران برای حفظ جان دیگران به ویژه در شرایط شیوع بیماری کرونا بسیار دشوار و ایثارگرانه است. ما همواره قدر شناس زحمات شما عزیزان خواهیم بود و از توجه شما به سیستم قضا بسیار سپاسگزاریم .

در ادامه بهرام زاده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت:ارزش کار سیستم سلامت در زمان کرونا به خوبی نمایان شد و فعالیت های این عزیزان به ویژه معاونت غذا و دارو در امر پیشگیری قابل تقدیر است.

کرمی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه نیز تصریح کرد:همکاری این دو مجموعه بسیار مناسب است و دستگاه قضا در راستای ارتقا و پیشرفت حوزه سلامت استان، همواره حامی دانشگاه خواهد بود.

با زحمات متولیان سلامت استان روند واکسیناسیون کرونا در استان مطلوب است و لازم است کماکان مراقبت شود تا واکسن های وارد شده به استان براساس دستورالعمل به مردم تلقیح شود و‌خارج از آن به احدی تزریق نگردد.

مرادی فر رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب نیز اظهار کرد: خدمات و اقدامات انجام شده در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در زمان مدیریت دکتر مرادی و تیم همراه ایشان همواره در تاریخ این استان ماندگار است. حجم کار در دوران مسئولیت دکتر مرادی با چگالی بالا و استرس ها و التهابات زیاد همراه بود که با درایت و توانایی ایشان به بهترین نحو ممکن مدیریت شد‌.

مظهری سرپرست دادگاه‌های تجدیدنظر استان نیز گفت:تعامل بسیار خوبی بین دانشگاه و دادگاه وجود دارد و شعبه ویژه ما جدیت این مجموعه در خدمت احقاق حقوق مردم است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار