استاندار بوشهر
تابناک- استاندار بوشهر گفت: انتخابات بزرگترین سرمایه کشور برای گذر از شرایط پیش رو و تضمین کننده توسعه و آبادانی کشور است.
کد خبر: ۹۷۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷ 18 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، عبدالکریم گراوند روز جمعه با انداختن رای خود در صندوق سیار در شعبه اداره کل بنادر و دریانوردی  در کنار آب‌های خلیج فارس افزود: توسعه و آبادانی کشور در گرو حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای است و حضور باشکوه و پرشور مردم در این عرصه بعنوان یک سرمایه گذاری و پشتوانه نظام به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: امروز بعنوان جشن انقلاب و ملی ایرانیان به شمار می‌رود و انتظار می‌رود مردم با حضور به موقع و رای به نامزد مورد نظر خود در ریاست جمهوری و شوراها در سرنوشت سیاسی خود مشارکت کنند.

گراوند با اشاره به اینکه بزرگترین ثمره انقلاب، جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: هرچه رای مردم بیشتر باشد رئیس جمهوری آینده با سرمایه و پشتوانه بزرگتری می تواند کشور را از شرایط پیش رو گذر دهد.

استاندار بوشهر گفت: جمهوری اسلامی یعنی همین امروز که همه ما دور هم جمع شده‌ایم تا برای آینده و تعیین هیات حاکمه جدید کشورمان تصمیم گیری کنیم و از خداوند می خواهیم مردم به هر کسی اعتماد کردند بتواند در پیشرفت امور کشور موفق باشد.

وی اضافه کرد: همه شعبه‌های رای گیری در استان کار خود را همزمان با سراسر کشور با حضور هیات‌های بازرسی، نظارت، اجرایی، نیروهای امنیتی و نمایندگان کاندیداها در شعب آغاز کردند.

گراوند ادامه داد: انتظار می‌رود مردم در این جشن بزرگ ملی حضور پرشوری داشته باشند و دولت آینده با پشتوانه مردمی و با اقتدار بیشتر بتواند کشور را از شرایط پیش رو عبور دهد .

وی تاکید کرد: مردم این استان مرزدارانی علاقمند به نظام و انقلاب هستند و در طول تاریخ انقلاب میانگین مشارکت آنها همیشه نسبت به کشور بالاتر بوده است برهمین اساس امروز نیز انتظار می‌رود همگی در ساعت‌های اولیه رای گیری در صحنه حاضر شوند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۸۷۸ شعبه اخذ رای و ششمین دوره  شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۹۱۷ شعبه همزمان با سراسر کشور ساعت هفت صبح روز جمعه در استان بوشهر آغاز شده‌است.  

انتهای پیام/

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار