استاندار اصفهان
استاندار اصفهان گفت: انتخابات، صدای ملت و جشن دموکراسی است و مردم با حضور در پای صندوق های رای سرنوشت خود را رقم می زنند.
کد خبر: ۹۷۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶ 18 June 2021

عباس رضایی روز جمعه در ستاد انتخابات استان در استانداری اصفهان افزود: از مردم اصفهان دعوت می کنم تا با مشارکت در انتخابات امروز ۲۸ خرداد صحنه های زیبایی را خلق کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز به یاد ماندنی و پر از انگیزه و امید خواهد بود، اظهار داشت: همه مردم کشور از اصفهان انتظار دارند که در انتخابات امروز مانند سایر رویدادهای انقلاب اسلامی، پیشگامی و پیشقدمی خود را حفظ کنند.

رضایی با اشاره به اینکه اصفهان در دوران انقلاب بیشترین شهید را نسبت به جمعیت خود داشته است، گفت: در دوران کرونا با اینکه جمعیت بالای سالمندان را داریم اما نسبت مرگ و میر کمتری در کشور داشتیم.

استاندار اصفهان با تاکید بر رعایت قانون و ضوابط در انتخابات امروز در همه شعبه های اخذ رای، اضافه کرد: لازم است همه اعضای ستاد انتخابات و فرمانداری های استان بر صیانت و امانتداری آرای مردم اهتمام داشته باشند.

وی با تشکر از عوامل اجرایی انتخابات و خبرنگاران، گفت: امید است امروز هم مردم اصفهان با حضور پر شور در انتخابات الگو باشند و صحنه های زیبایی را خلق کنند و به تصویر کشیده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار