تابناک- بیش از ٢٠٠ فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان بو‌شهر در حمایت از دکتر عبدالناصر همتی و دعوت مردم به مشارکت در انتخابات بیانیه صادر کردند.
کد خبر: ۹۷۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۴ 18 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، بیش از ٢٠٠ فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان بو‌شهر در حمایت از دکتر عبدالناصر همتی و دعوت مردم به مشارکت در انتخابات بیانیه صادر کردند، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هم استانی‌های عزیز
سلام

در ایام پرخاطره‌ی خرداد ماه که یادآور حماسه‌ی باشکوه دوم خرداد و دلاوری‌ها و پایمردی‌های مردم ایران در تاریخ چهل و دو ساله انقلاب است، در شرایطی قرار گرفته‌ایم که جمهوریت که ارزشمندترین میراث انقلاب مشروطه و انقلاب اسلامی و مبارزات صد ساله ملت ایران است در مخاطره جدی قرار دارد.

نتایج نظارت استصوابی این بار به قدری غیرموجه و ناعادلانه بود که نه تنها اصلاح‌طلبان و تحول‌خواهان که حتی شخصیت های دلسوز اصولگرا را نیز حیرت‌زده کرد. صحنه آماده شده بود تا زمینه‌ی حکومت اقلیت بر اکثریت و ذبح جمهوریت مقابل پای انحصارطلبان صورت بگیرد و ثمره‌ی سالها مجاهدت و مبارزه زنان و مردان شجاع کشور عزیزمان یعنی جمهوری اسلامی که در تعبیر رهبر کبیر انقلاب؛ «جمهوری اسلامی، نه یک کلمه بیشتر، نه یک کلمه کمتر» تبلور دارد به فراموشی گراییده و در مسیر اضمحلال قرار بگیرد. تا آنکه مردم به صحنه آمدند و پازل از پیش طراحی شده را بهم ریختند.

امروز شاهدیم که تمامیت‌خواهان از نتیجه‌ی اراده‌ی ملت به لرزه افتاده‌اند و از تمام امکانات بی پایان مالی و سیاسی‌شان برای ناامید کردن مردم از صندوق رأی استفاده می‌کنند.

ما مردم روزگار سختی را از سر گذارنده‌ایم، رنج‌ها و تألمات ملت بر کسی پوشیده نیست، اما نیک می‌دانیم که مسببان وضع موجود همان‌هایی هستند که قطعنامه‌ها را کاغذ پاره می‌خواندند و به بهای زندگی مردم در مقابل جهان چهره‌ای جنگ‌طلب و غیرمنعطف از ایران به نمایش گذاشتند و امروز ریاکارانه خود را مدافع مذاکره و تعامل جا زده‌اند. ما خوب می‌دانیم چه کسانی معیشت‌مان را به گروگان گرفتند تا از طریق تحریم‌ها کاسبی کنند و منافع کلان به دست آورند.

٢٨ خرداد روز تعیین سرنوشت و روز بهم زدن بازی است. بیایید یک بار دیگر در کنار هم مقابل آنهایی که زندگی و معیشت‌مان را به گروگان گرفته‌اند و نمی‌خواهند ایرانی آزاد و سربلند ساخته شود بایستیم و در سنگر جمهوریت از حق تعیین سرنوشت خود دفاع کنیم. بیایید ما بی‌قدرتان یک‌بار دیگر از یکدیگر نیرو بگیریم و به تحریم‌‌طلبی، انزواطلبی، انحصارگرایی قدرت و تندروی نه بگوییم.

ما حمایت خود از دکتر عبدالناصر همتی را اعلام کرده و از همه آحاد مردم شریف استان دعوت می‌کنیم با رأی به ایشان نشان دهند تسلیم صحنه‌آرایی کسانی که نظر و حقوق و اراده مردم را تحقیر می‌کنند نخواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار