علمای اهل سنت استان گلستان ضمن دعوت از همه مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید کردند به عنوان یک ایرانیِ اهل سنت و برای سرافرازی و عزت این کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۹۷۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 17 June 2021

ایران اسلامی متعلق به همه اقوام و مذاهب اسلامی است و شیعه و سنی در همه صحنه‌ها و بزنگاه‌های تاریخی، پای این انقلاب و نظام اسلامی و ولایت فقیه ایستادند.

همان طور که در دفاع مقدس هم شیعه و سنی، فارس و لر و ترک و کرد تا ترکمن و سیستانی و بلوچ همه در مقابل دشمن ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

در انتخابات‌های مختلف از ابتدای انقلاب تا کنون هم شیعه و سنی در صفوف به هم تنیده پای کار نظام و انقلاب بودند و امروز هم که دشمن در حال القای یأس و ناامیدی به مردم ایران است، علمای شیعه و سنی با هشیاری و بصیرت، وارد میدان شدند و همه مردم را برای حضوری باشکوه در پای صندوق‌های رأی دعوت کردند.

مولوی محمد ریگی، از علمای اهل سنت استان گلستان تأکید کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است و زن و مرد و پیر و جوان هم نمی‌شناسد. همه مردم از شیعه و سنی و از هر قومیتی باید روز 28 خرداد ماه به ندای رهبر انقلاب، لبیک بگوییم و در انتخابات شرکت کنیم.

وی گفت: دشمن نمی‌خواهد عزت و سربلندی ملت ایران را ببیند و دلسوز اهل سنت هم نیست، بنابراین وظیفه داریم به عنوان یک مسلمان در انتخابات شرکت کرده و دشمنان را ناامید کنیم. حضور ما در پای صندوق‌های رأی عزت و بزرگی ملت ایران را بیشتر خواهد کرد.

آخوند عبدالمجید آرمون، از ائمه جمعه جمعه اهل سنت استان گلستان نیز خاطرنشان کرد: توصیه رهبر انقلاب شرکت در انتخابات است و ما اهل سنت به همراه برادران و خواهران شیعه خود در انتخابات شرکت می‎کنیم.

وی تأکید کرد: به عنوان یک ایرانیِ اهل سنت هستم و با افتخار در انتخابات شرکت می کنم.

آخوند احمدی، از دیگر علمای اهل سنت استان نیز ضمن دعوت همه مردم برای شرکت در انتخابات گفت: با حضور گسترده در انتخابات 28 خرداد، همه ما سربلند بیرون می‌آییم و دشمنان این نظام را مأیوس می‌کنیم و سبب خوشحالی قلب رهبر انقلاب می‌شویم.

پیش از این نیز بیش از 200 نفر از علما، ائمه جمعه و جماعات و مدرسان اهل سنت استان گلستان در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب بر حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی تأکید و اعلام کرده بودند: تصور تفرقه در میان مذاهب اسلامی در جمهوری اسلامی ایران با وجود مبارک مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) خیالی باطل است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار