فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: برگزاری انتخابات در کمال امنیت و آرامش، هدف اصلی نیروی انتظامی است و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای موجب شکست و بی نتیجه ماندن طرح‌های دشمنان انقلاب و ملت ایران اسلامی خواهد شد.
کد خبر: ۹۷۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ 18 June 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر افزود: در حالی که بسیاری از معاندان و دشمنان انقلاب اسلامی تبلیغات گسترده در زمینه کمرنگ نشان دادن انتخابات داشته و دارند، مردم ولایت مدار استان ایلام در چند روز گذشته شور انتخاباتی بی نظیری را در کمال امنیت و آرامش در سطح استان پدید آورده‌اند.

از مدت‌ها پیش برنامه ریزی های لازم برای تامین امنیت انتخابات صورت گرفته و تلاش ما بر این است تا با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود شاهد برقراری امنیت مطلوب در زمان انتخابات باشیم تا شرایط برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم شود.

نیروی انتظامی در استان ایلام با اقتدار در صحنه انتخابات پیش رو حاضر خواهد شد، آنچه برای پلیس در تامین نظم و امنیت این حماسه با شکوه اهمیت دارد این است که با انجام وظیفه خود پاسدار ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی باشد و بار دیگر ثابت کند که خدمتگزار مردم و سرباز ولایت فقیه است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار