جلیل بالایی در گفتگو با تابناک:
دبیرستاد انتخابات استان کرمانشاه از پایان مهلت تبلیغات نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر و روستا ساعت ۲۴ امشب (۲۶ خرداد) خبر داد.
کد خبر: ۹۷۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ 16 June 2021

جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه با اشاره نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر و رو وستا یک هفته فرصت تبلیغات داشتند، اظهار کرد: فرصت تبلیغات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد و بعد از این مدت به موجب قانون انجام تبلیغات تخلف محسوب می‌شود.

بالایی همچنین به زمان تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری اشاره کرد  و افزود: به موجب قانون فرصت تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری ۲۰ روز است و تا ۲۴ ساعت قبل از زمان اخذ رای یعنی ساعت ۷ صبح فردا پنجشنبه (۲۷ خرداد) فرصت تبلیغات دارند.

وی با اشاره به تعبیه ۱۹۴۲ شعبه اخذ رای در استان کرمانشاه، تصریح کرد: مردم برای دسترسی سریع و آسان به شعب اخذ رای و پیدا کردن نزدیکترین و خلوت‌ترین شعب می‌توانند به سامانه «انتخاب ایران» مراجعه کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: در انتخابات ۱۴۰۰ یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور جمعه ۲۸ خرداد ماه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار