فرماندار هرسین تعداد شعب اخذ رای شهرستان را ۱۰۲ شعبه اعلام کرد و گفت: ۷۰ شعبه از این تعداد در بخش مرکزی و ۳۲ شعبه در بخش بیستون مستقر است.
کد خبر: ۹۷۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ 16 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،عبادالله کنجوریان امروز در جمع اصحاب رسانه، از آمادگی مردم شهرستان هرسین برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد و اظهار داشت: ستاد انتخابات شهرستان در برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمسن دور شورای اسلامی شهر و روستا با همکاری هیأت‌های نظارت و اجرایی و همه دست‌اندرکاران انتخابات با تشکیل جلسات و برنامه ریزی های دقیق و لازم جهات برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه با در نظر گرفتن بالا بردن ضریب امنیتی در تمام شعب اخذ رأی و آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای روز ۲۸ خرداد تدابیر لازم انجام شده است.

فرماندار هرسین تصریح کرد: همچننین با نشست‌های انتخاباتی با دعوت از نخبگان، متنفذین، تشکل‌های سیاسی و مردم نهاد مبنی بر تشویق و ترغیب مردم شهیدپرور شهرستان برای حضور پرشور در انتخابات همه مردم شهرستان چه در بخش مرکزی چه در بخش بیستون آمادگی لازم را برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی همانند دیگر نقاط کشور دارند.

فرماندار هرسین تعداد شعب اخذ رای شهرستان را ۱۰۲ شعبه اعلام کرد و افزود: ۷۰ شعبه از این تعداد در بخش مرکزی و ۳۲ شعبه در بخش بیستون مستقر است.

وی در خصوص تمهیدات بهداشتی در نظر گرفته برای روز انتخابات، گفت: حفظ سلامتی مردم برای نظام و دولتمردان از اهمیت بالایی برخوردار است، لذا با توجه به مصوبات ستاد کرونای استان و شهرستان تمامی پیش‌بینی‌های لازم را برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای دست‌اندکاران انتخاباتی و رأی دهندگان انجام شده است.

کنجوریان تصریح کرد: برای هر شعبه اخذ رأی رابط بهداشتی معرفی شده و اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، ضدعفونی و سایر موارد لازم در اختیار شعب قرار می‌گیرد تا بتوانیم انتخاباتی سالم و پرشور در سطح شهرستان برگزار کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار