عبدالرضا مصری در گفتگو با تابناک:
ناییب رییس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت:مشارکت در انتخابات برهم زدن‌نقشه دشمن برای تضعیف ایران است،برای سربلندی و اقتدار کشور همه باید در انتخابات شرکت کنند.
کد خبر: ۹۷۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ 16 June 2021

عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ایران در آستانه ی انتخاباتی دیگر قرار دارد و این انتخابات به معنای دیگر واگذاری قدرت از مردم به منتخبین مردم و هدف اساسی نظام هایی است که مبنای حکومت جمهوری دارند، در کشور جمهوری اسلامی حاکم است بدین معنا که دو رکن اساسی ما جمهوری و اسلامی و همه ی جمهوری ها در دنیا یک پایگاه مردمی دارد و ان رای مردم و آن چیزی که محرک رای مردم است پایگاه اجتماعی، تفکر و قبول فرهنگ عامه مردم است‌.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:در جمهوری اسلامی، جمهوریتش با سایر کشورها مشترک است اما در پایگاه اعتقادی و فرهنگی مردم اسلام در کشور ما حکومت دارد و در طول این چند سال که حکومت جمهوری اسلامی حکفرما جمهوری نیز نقش خود را بازی کرده و تضادی بین جمهوریت و اسلامیت پیدا نکردیم.

مصری با تاکید بر این موضوع که ملاک رای مردم است،افزود: ما در کشور حزب نداریم فقط ۲ دیدگاه اصلاح طلبی و اصولگرایی داریم که هدف، منشور و اساسنامه ندارند، بنابراین بر خلاف دنیا احزاب در انتخابات نقشی ندارند.

وی اظهار کرد: افرادی که داوطلب ریاست جمهوری می شوند یعنی از شرایط کشور با خبر هستند و برنامه برای روبه رو شدن با مشکلات و حرکت به سمت پیشرفت دارند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در ادامه مشکلات عمده کشور را اقتصادی دانست و گفت: مدیری که قدرت کاریزماتیک داشته باشد و بتواند اجماع در قسمت های مختلف همچون رهبری، مجلس، قوه قضاییه، نهادهای نظامی و دیگر نهاد ها ایجاد کند، فرد مناسب برای ریاست جمهوری است.

مصری  گفت: ما قبلا یک شاه داشتیم که آن را از کشور خارج کردیم اما در سال های آخر با سلاطین متعدد گوشت، سکه و خودرو روبه رو شدیم.

وی تاکید کرد: رییس جمهور باید خط قرمزی برای حفظ اموال نظام با کسی قائل نشود. 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از روند خصوصی سازی در کشور گفت: اموال بیت المال را تحت عنوان خصوصی سازی به تاراج دادند .

مصری توضیح داد: تلویزیون های خارجی که توسط آمریکایی ها و صهیونیست ها اداره می شود،می خواهند مردم را از صندوق های رای نا امید کنند؛ این در حالی است که آنها در دورهای قبلی چنین تبلیغاتی نکردند زیرا برای رسیدن به اهداف خود امیدوار بودند و با شرکت مردم در انتخابات نقشه هایشان خنثی می شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسی که با قدرت مردم و اقتدار رییس‌جمهور شود در مذاکرات نیز موفق خواهد شد و با قدرت بیشتری پشت میزها حاضر می شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت داوطلبانه شورای اسلامی شهرها و روستاها را منجر به ایجاد جنب و جوش در انتخابات است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار