رییس دانشگاه پیام نور سرپل ذهاب با دعوت از جوانان و به خصوص قشر دانشجو به حضور فعال و آگاهانه در انتخابات از آنان خواست با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای راه و سرنوشت آینده خود را تعیین کنند.
کد خبر: ۹۷۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸ 16 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«محمدرئوف حیدری‌فر»  با دعوت از دانشجویان برای حضور در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح در روز ۲۸ خرداد، افزود: جوانان این روزها در تاریخ سرنوشت خود نقش مهمی دارند و با تبعیت از آرمان های این نظام و انقلاب قطعا خواهند توانست ایرانی مقتدر در آینده رقم بزنند.

وی اظهار داشت: دشمنان و کشورهای غربی از آن جهت که توانایی مقابله نظامی با ایران اسلامی را ندارند در جهت تخریب هویت جوانان و سوق دادن به فرهنگ غربی برنامه ریزی می کنند و جوانان ما رو نسبت به نظام دلسرد و نا امید می سازند.

رییس دانشگاه پیام نور سرپل ذهاب گفت: دشمن توقع دارد جوانان ایران اسلامی با فرمان و تصمیم های کشورهای غربی راه پیشرفت خود را انتخاب کنند که راهی پوچ و پوشالی است.

حیدری‌فر ادامه داد: جوانان با شور و نشاط بالایی در انتخابات پیش رو شرکت کنند و فرد اصلح و متعهد و ولایتمدار برای اداره کشور انتخاب نمایند و آگاهانه تصمیم بگیرند و تحت تاثیر افکار کشورهای غربی قرار نگیرند و نسبت به آینده کشور خود بی تفاوت نباشند.

وی تصریح کرد: حضور جوانان انقلابی، متدین، نخبه و تحصیلکرده در پای صندوق های رای منجر به توسعه و پیشرفت و تعالی کشور خواهد شد و به طور یقین جوانان در انتخابات ثابت می کنند که حافظ آرمان های شهدا و نظام هستند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار