معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: تسریع در اجرای طرح های بزرگراهی و توسعه ای جاده ای استان را با اهتمام جدی پیگیری می کنیم.
کد خبر: ۹۷۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲ 16 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا؛ "منوچهر فخری" در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان در استانداری با اشاره به لزوم پیگیری و اجرای طرح های توسعه ای حمل و نقل و جاده ای برای حفظ جان مردم و افزایش ایمنی جاده ها اظهار داشت: با نوجه به اینکه فرآیندهای تردد در جاده ها با جان و سلامت مردم ارتباط دارد، هیچ گونه کم کاری و کم توجهی به احداث چنین طرح هایی را نخواهیم پذیرفت و با کسی در این زمینه مماشات نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح احداث بزرگراه کرمانشاه به کامیاران خواستار تسریع اجرای این طرح در محدوده استان کرمانشاه شد و گفت:از وزارت راه و شهرسازی درخواست داریم که اجرای این طرح در استان کرمانشاه سرعت بیشتری بگیرد و اجرای آن هر چه سریعتر به اتمام برسد.

وی بیان داشت: اتمام این طرح بدون شک تاثیر بسزایی در تسهیل تردد در مسیر کرمانشاه به کامیاران خواهد داشت که نهایت این طرح به بزرگراه شمال غرب کشور وصل و امکان بسیار مناسبی برای استان کرمانشاه در این زمینه فراهم خواهد شد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار