معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه مصادیق مجرمانه تخلفات انتخاباتی را بیان کرد و گفت: با برهم‌زنندگان فضای انتخابات و کسانی که بخواهند قوانین را نادیده بگیرند برابر قانون انتخابات برخورد قاطع خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۷۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ 16 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«حمید بهرام زاده» در جلسه «بایدها و نبایدهای انتخابات» که با حضور رئیس دفتر شورای نگهبان در استان و جمعی از نامزدهای شورای شهر و مسوولان ستاد نامزدهای ریاست جمهوری در استان در محل سالن شهید قدوسی دادگستری برگزار شد، به سخنی از امام خمینی (ره) که فرمودند «جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد» است، اشاره کرد.

وی خاطرنشان ساخت: از آنجایی که دشمنان با استفاده از ابزار رسانه و تبلیغات سوء به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای هستند باید با تلاش مضاعف در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اهمیت حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات، بتوانیم زمینه حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات را فراهم کنیم.

بهرام زاده با تقدیر از شورای نگهبان و نهادهای همکار در برگزاری انتخابات، اقدامات انجام شده در ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی دادگستری کل استان در خصوص انتخابات پیش رو را تشریح کرد.

مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم

در ادامه رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه با بیان اینکه همکاری خوبی بین عوامل نظارت و عوامل اجرایی در استان شکل گرفته است، گفت: مشکل خاصی برای برگزاری مطلوب انتخابات نداریم و امیدواریم که عمل و التزام به قانون، توسط نامزدها و ستادهای انتخاباتی آنها رعایت شود.

حجت‌الاسلام محسن مفید با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: اصلی‌ترین کارکرد انتخابات، ایجاد فرصت برای تغییر وضع موجود به بهترین وضعیت است.

در ادامه برخی نامزدهای شورای شهر و تعدادی از رؤسای ستاد نامزدهای ریاست جمهوری، نقطه نظرات خود را در رابطه با فعالیتهای انتخاباتی بیان کردند و خواستار حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی شدند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار