فرماندار سرپل‌ذهاب با اشاره به پیش‌بینی ۱۱۱ شعبه اخذ رأی در این شهرستان، گفت: دشمنان نظام از بیرون مرزهای با پمپاژ یاس و ناامیدی تلاش دارند تا مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند.
کد خبر: ۹۷۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶ 15 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، به نقل از فارس،نورالدین فرزادی‌پور از آمادگی مردم شهرستان سرپل‌ذهاب برای حضور در انتخابات خبر داد و اظهار داشت: انتخابات یک ظرفیت و فرصت مناسبی برای تعیین سرنوشت مردم برای چهار سال در سطح ملی با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین منطقه‌ای با شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا است که مقدمات لازم برای مشارکت پرشور مردم فراهم شده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی ۱۱۱ شعبه اخذ رأی در سرپل‌ذهاب، تصریح کرد: تمهیدات مقدماتی صورت گرفته تا در روز انتخابات با کمترین امکانات حداکثر خدمات را به مردم ارائه دهیم و بستر لازم را برای اخذ آرا مردم فراهم کنیم.

فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: مردم با توجه به اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ که تعیین کننده سیاست‌های کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی است در ۲۸ خرداد در همان ساعات اولیه روز با حضور در پای صندوق‌های رای به وظیفه و تکلیف خود عمل کنند.

فرزادی‌پور خاطرنشان کرد: آنچه که امروز ما به عنوان چالش با آن مواجه هستیم نغمه‌ها و توطئه‌های دشمنانی است که از بیرون مرزهای با پمپاژ یأس و ناامیدی تلاش دارند تا مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند.

وی تصریح کرد: این مردم به لحاظ هوشمندی، تعهد و پایبندی که به نظام و انقلاب دارند هیچگاه تحت تاثیر القاهای دشمنان قرار نخواهند گرفته و همواره پای نظام و انقلاب خود ایستاده و در لبیک به ندای مقام معظم رهبری با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی وفاداری‌ و پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات خواهند کرد.

فرماندار سرپل‌ذهاب افزود: انتخابات به هر حال در ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود، اما مشارکت پایین در انتخابات یک تهدید است که هم مشارکت مردم در انتخاب رئیس جمهور آینده را کاهش می‌دهد و هم رئیس جمهور انتخابی از قدرت و پشتوانه کمی برخوردار می‌شود بنابراین حضور تک‌تک مردم در تعیین سرنوشت کشور مهم است که در این رابطه مردم خوب و ارزشمن سرپل‌ذهاب همانند سنوات گذشته در ایفای نقش خود یک انتخابات باشکوه را برگزار خواهند کرد.

وی درخصوص تمهیدات بهداشتی در روز انتخابات، خاطرنشان کرد: الان کرونا جزیی از زندگی مردم شده و مردم یاد گرفته‌اند که چگونه خود را در مقابل آسیب کرونا محافظت و مراقبت کنند در همین رابطه نیز شعبات انتخابات به نحوی طرحی شده تا سلامت مردم تضمین شود هیچگونه تهدیدی در این زمینه نداریم و حداکثر تدابیر لازم را برای مراقبت‌های بهداشتی به کار گرفته شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار