مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه همه هدف و تلاش دشمنان نظام اسلامی را دلسرد کردن مردم نسبت به حضور و مشارکت در انتخابات دانست و گفت: با حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای بار دیگر به آنها ثابت کنیم، مدافع آرمان‌های اسلام و انقلاب هستیم.
کد خبر: ۹۷۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶ 14 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،مجید یزدان‌پناه» افزود: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای مشت محکم دیگری بر یاوه گویی‌های دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود لذا باید با مشارکت حداکثری در انتخابات نگذاریم دشمن به هدف خود برسد.
او با دعوت از فرهنگیان و خانواده‌های آنها برای حضور باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: از جامعه فرهنگیان می‌خواهیم در روزهای باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات همگان را به رای دادن و انتخاب افراد اصلح ترغیب کنند.
یزدان پناه تاکید کرد: اگر رییس جمهور با رای بالای مردم انتخاب شود با اقتدار بیشتری می‌تواند برنامه‌های خود را در جهت بهبود فضای کشور در حوزه‌های مختلف و در صدر آنها حل مشکلات اقتصادی دنبال و اجرایی کند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار