فرماندار شهرستان کنگاور تاکید کرد که صیانت از آرا مردم یک تکلیف قانونی و شرعی است و به همه دست‌اندرکاران ستاد انتخابات شهرستان تکلیف شده که از آرا مردم به‌عنوان امانت و حق‌الناس حفاظت و صیانت کنند.
کد خبر: ۹۷۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 14 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،فرزاد الماسی در نشست شورای اداری شهرستان کنگاور که در سرسرای بخشداری این شهرستان برگزار شد، با اهمیت شمردن انتخابات پیش رو اظهار داشت: در شرایط خاص کنونی کشور، ۲ انتخابات مهم در پیش رو است که کشورهای غربی و آمریکا برنامه‌ریزی‌های گسترده ای توسط شبکه‌های معاند تلویزیونی و ماهواره‌ای و با کمک منافقین به کار گرفته اند که حضور مردم ایران در پای صندوق‌های رای را کمرنگ جلوه دهند.

وی در ادامه با بیان این‌که به‌طور میانگین بعد از انقلاب اسلامی سالانه یک انتخابات در ایران اسلامی برگزار شده و این پاسخ محکمی به حربه‌های دائمی دشمنان نظام بوده است، تاکید کرد: امسال نیز حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای مُهر تائید دوباره ای به نظام و پاسخی به دشمنان و جریان‌های انحرافی داخلی که آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، خواهد بود.

وی با اشاره به مناظرات اخیر نامزدهای ریاست جمهوری و اجحاف در حق دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: نماینده ای از دولت در این مناظرات حضور نداشت که از عملکرد خود دفاع کند.

فرماندار کنگاور با بیان اینکه اگر نقدی هم وجود دارد باید منصفانه و سازنده باشد، تصریح کرد: دولت کشور را در سه سال پایانی با شدیدترین تحریم های تاریخ و مشکلاتی همچون کرونا، سیل، زلزله و بدون فروش نفت اداره کرد که قابل تقدیر است.

او در ادامه با بیان این‌که از ابتدا با شروع انتخابات بر رعایت اصل بی‌طرفی و عدم استفاده از تریبون ها له و علیه کاندیدای خاصی تأکید کردیم، تصریح کرد: با ارائه لیست معتمدین در هیات های اجرایی که از روحانیون، فرهنگیان، بانوان و سایر اقشار بود سعی کردیم که بی‌طرفی را عملا به کار گیریم.

فرماندار شهرستان کنگاور همچنین تاکید کرد که نامزدهای انتخابات با برنامه‌های متنوع انتخاباتی شور و نشاط اجتماعی و سیاسی را به‌خصوص در فضای مجازی ایجاد کنند و رأی اولی‌هارا به حضور در پای صندوق‌های رای متقاعد نمایند.

الماسی همچنین خاطرنشان کرد: براساس ماده ۲۱و ۷۱ قانون انتخابات کشور، همه امکانات و تجهیزات دستگاه‌های اداری و اجرایی باید در خدمت ستاد انتخابات قرار گیرد و با مدیرانی که در این راستا کوتاهی کنند برخورد می شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کنگاور در خاتمه با اعلام این‌که ۷۸ شعبه آماده اخذ آراء مردم در انتخابات ۱۴۰۰ است، افزود: از این شعب ۴۵ شعبه در سطح شهر و ۳۳ شعبه در روستاها مستقر خواهد شد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار