هوشنگ بازوند مطرح کرد:
استاندار کرمانشاه: انتخابات یک تکلیف ملی است و با مدیری که از اجرا شدن این تکلیف سربازند برخورد می‌شود.
کد خبر: ۹۷۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 14 June 2021

به گزارش  تابناک کرمانشاه   هوشنگ بازوند اظهار کرد: انتخابات یک تکلیف ملی و باید همه تمام دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند تا به نحو احسنت برگزار شود و با مدیری که از اجرا شدن این تکلیف سربازند برخورد می‌شود.

وی افزود:باید به گونه‌ای در استان برنامه‌ریزی شود که کدورت و یا سختی کاری برای کسی که میخواهد رای دهد ایجاد نشود لذا نمایندگان فرماندار ها باید افراد مدیری باشند که بتوانند حوزه های رای گیری را مدیریت کنند.

بازوند تصریح کرد:با تخلفات انتخاباتی کاندیداهای شوراهای اسلامی برخورد می شود و در هرگونه تجمعی باید دستورالعل بهداشتی انتخابات رعایت شود.

استاندار کرمانشاه با اعلام اینکه ۴۰ هزار نفر کار رای گیری نظارت و اجرای انتخابات را برعهده دارند ابراز کرد: ۳۱۲ شعبه اخذ رای نیز در مدارس دایر خواهد شد.

همچنین دبیر ستاد انتخابات استان به تشریح شرایط تجمعات در وضعیت های قرمز، نارنجی و زرد پرداخت و افزود: هر نوع تجمع طرفداران کاندیدها در فضای بسته ممنوع است و در فضای باز هم تنها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی امکان پذیر است.

بالایی  اظهار کرد:در شرایط قرمز ۱۵ نفر، نارنجی ۲۰ نفر و زرد ۳۰ نفر می‌توانند در ستادها حضور داشته باشند.

در ادامه این نشست رئیس دفتر شورای نگهبان استان نیز با بیان اینکه تاکنون تعامل خوبی در هیئت های نظارتی صورت گرفته، گفت: امروز آخرین روز آموزش سیستم نظارت و فردا هم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت عملی انجام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مفید از تمدید ساعت رای گیری بنابر قانون خبر داد و افزود:اولویت شمارش آرا در حوزه های انتخابات با آراء ریاست جمهوری خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار