ابراهیم شکیبا در گفتگو با تابناک:
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: آمادگی لازم برای زیر ساخت های واکسیناسیون عمومی در استان را داریم وکرونا هنوز در کمین است مردم شیوه نامه های بهداشتی را رعایت و از ازدحام در بازار پرهیز کنند.
کد خبر: ۹۷۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 14 June 2021

ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه اظهار کرد:با وجود روند کاهشی ابتلای بیماری کرونا در استان نباید هیچ یک از خدمات در حوزه بهداشت کم رنگ یا تعطیل شود بلکه باید همچنان به قوت خود ادامه داشته باشد و همچنان باید رعایت پروتکل های بهداشتی جدی گرفته شود.

وی خاطر نشان کرد: کادر بهداشتی چند ماه سخت را برای انجام واکسیناسیون عمومی کرونا پیش رو دارند که نیاز تلاش شبانه‌روزی و بی وقفه دارد.

شکیبا گفت:نگرانی از ازدحام و تجمع در بازار و مراکز خرید و افزایش دورهمی های انتخاباتی و عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی وجود دارد و در صورت تداوم این روند با پیک پنجم بیماری در استان مواجه خواهیم شد و در این خصوص باید چاره اندیشی شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود:یکی از گام های پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی واکسیناسیون است و دیگر خدمات بهداشتی نباید به فراموشی سپرده شود و باید بیمار یابی و تست های pcr و رپید را بیش از قبل فعال تر می کنیم.

وی تاکید کرد:کار بسیار بزرگی در زمینه تجهیز سالن های تجمیعی واکسیناسیون و سایت خودرویی انجام شده و از تمام دستگاه هایی که در تامین این تجهیزات با دانشگاه علوم پزشکی بخصوص معاونت بهداشت همکاری داشتند سپاسگزارم.

شکیبا در پایان گفت:با توجه به آغاز فصل گرما کاهش باران های فصلی در زمینه کنترل و پیشگیری از بیماری های فصلی باید مراقبت های جدی صورت گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار