محسن رضایی مطرح کرد:
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رأی شما بسیار مهم است زیرا این رأی نه پوشش است و نه روکش و پیشکش؛ زیرا رأی شما رویش است و بایستی با رأی خودتان به رویش آینده کشور کمک کنید.
کد خبر: ۹۷۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 14 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه ، محسن رضایی اظهار کرد: دولت ما مصمم است که با برنامه‌ریزی از آن موقع که برنامه مُد نبود، من از دهه‌های قبل برنامه‌هایی برای عبور از ایران شرایط هشت سال آینده تهیه کرده‌ام و با اقتدار عمل می‌کنم ضمن اینکه قول‌هایی که به مردم می‌دهیم صددرصد عملیاتی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد:  در دولت من یارانه 450 هزار تومانی را به مردم می‌دهم زیرا منابع آن مشخص است و حقوق بانوان خانه دار که با مشقت فرزندان آینده ایران را تربیت می‌کنند می ‌دهم و در این راه بسیار جدی است همچنین کسب و کار خانگی را به صورت جدی در کل کشور گسترش می‌دهم. مسئله مسکن ارزان‌قیمت و سهل با اقساط 40 یا 50 ساله را پیگیری خواهم کرد. همچنین 30 درصد سهام صنعت ملی نفت ایران را بین مردم توزیع خواهم کرد که با این کار طرح کفایت زندگی اجرایی خواهد شد ولی با این حال به این موضوع قانع نیستم و نباید قانع باشیم.

رضایی تصریح کرد: مرحله دوم در دولتم منطقه‌ای کردن و یا ایالتی کردن اقتصاد ایران است که اختیارات اجرایی از مرکز گرفته و به استان‌ها تفویض خواهم کرد که این کار را طبق اصل 127 قانون اساسی انجام می‌دهم به طوری که خود مردم سپرده‌های خود را در همانجا سرمایه‌گذاری کرده و ارزش افزوده‌ شرکت‌هایی که در آن منطقه قرار دارند را در همان منطقه محل کارخانه هزینه خواهد شد و به تهران آورده نمی‌‌شود و عملاً ما بایستی همه ایران را ایران بدانیم نه اینکه فقط به تهران توجه کنیم.

نامزد سزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: دولتی که تشکیل خواهم داد یک دولتی است که از همه اقوام ایرانی (اهل تسنن، اهل تشیع، اقلیت‌ها) حضور دارند.

وی گفت:پروژه‌های ملی در سراسر کشور را اجرایی خواهم کرد که برهمین اساس 14 پروژه بزرگ را آغاز خواهیم کرد که اکثر آن در چهار سال اول دولتم به بهره‌برداری می‌رسد و اگر مردم به من افتخار دادند در دوره دوم دولتم آن را به نتیجه خواهم رساند.

رضایی خاطر نشان کرد: اگر من نتوانم به وعده‌هایم عمل کنم زودتر از آنچه فکر می‌کنید آمده و اعتراف می‌کنم و در برابر شما تعظیم می‌کنم.

وی ابراز کرد: انتخابات برای ما بسیار مهم و تعیین‌کننده برای مردم ما و ایران ما و نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ عقب‌ماندگی از ترکیه برای ما یک ننگ است و وضعیت معیشتی مردم برای ما ننگ است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: پروژه‌هایی نظیر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و ساماندهی نیروهای شرکتی توسعه روستایی و بیمه تأمین اجتماعی کشاورزان، بیمه محصولات کشاورزی از جمله کارهایی است که در کشورم انجام خواهم داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار