مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف برق از سوی شهروندان و سایر مشترکان این شرکت، گفت: این کار باعث می‌شود از خاموشی‌ها جلوگیری شود.
کد خبر: ۹۷۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ 13 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،امیدعلی مراتی اظهار داشت: طبق پیش بینی‌های سازمان هواشناسی، شاهد گرم‌تر شدن هوا در هفته جاری خواهیم بود و همین موضوع احتمالا باعث افزایش قابل توجه مصرف برق نیز خواهد شد.

وی افزود: این افزایش برق در حالی پش‌بینی می شود که طی هفته گذشته میزان برق مصرفی کشور به ۵۸ هزار و ۶۰۰ مگاوات رسید تا رکورد مصرف شکسته شود.

مراتی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، احتمالا در هفته جاری مصرف برق کشور به ۶۰ هزار مگاوات نیز برسد و به تبع آن این افزایش مصرف شامل استان کرمانشاه نیز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق کرمانشاه با اشاره به رشد قابل توجه رشد مصرف، گفت: این افزایش از حدود ۲ درصد در سنوات گذشته به نزدیک ۲۰ درصد در سال جاری رسیده که موجب ناترازی میان تولید و مصرف برق شده است.

وی با بیان اینکه طی یک ماه اخیر کرمانشاه کمترین خاموشی‌ها را میان استان‌های کشور داشته است، یادآور شد: تداوم این موضوع منوط به ادامه همکاری خوبی است که اکثر شهروندان و مشترکان در روزها و هفته‌های اخیر با لحاظ کردن مدیریت مصرف با این شرکت داشته‌اند.

مراتی تاکید کرد: همه تلاش شرکت برق استان کرمانشاه مدیریت توزیع و جلوگیری از اعمال خاموشی‌هاست که البته مردم هم باید در مصرف خود مدیریت لازم را داشته باشند تا خاموشی‌ها به حداقل برسد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار