نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای زمینه ساز اقتدار بیشتر ایران اسلامی می شود.
کد خبر: ۹۷۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۳ 12 June 2021

به گرارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،آیت الله امان الله نریمانی  با تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات نشان دهنده حمایت از نظام، اسلام و رهبری است و اقتدار بیشتر ایران اسلامی را به همراه دارد.

آیت الله نریمانی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رای مردم است و پشتوانه نظام و امنیت ملی حضور حداکثری مردم در انتخابات است، لذا با هر سلیقه و گرایش فکری باید در انتخابات شرکت کرده و با مشارکت حداکثری زمینه را برای انتخاب رئیس جمهور اصلح فراهم کنیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان مهمترین رویداد ملی بازتاب جهانی خواهد داشت و این وظیفه تک تک ما را برای حضور گسترده در انتخابات بیشتر می کند.

وی اضافه کرد: با توجه به تاثیرگذاری انتخابات ریاست جمهوری در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... حضور و مشارکت بیشتر مردم سبب می شود رئیس جمهور منتخب از پشتوانه مردمی برخوردار باشد.

آیت الله نریمانی در ادامه اشاره ای هم به مشکلات داخلی موجود و در صدر آنها مشکلات اقتصادی داشت و گفت: با وجود گرانی ها و مشکلات اقتصادی همه باید پای صندوق های رای حاضر شویم و با مشارکت آگاهانه خود زمینه انتخاب فرد اصلح را فراهم کنیم تا به امید خدا شاهد رفع مشکلات باشیم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار