عضویت فرماندار فعلی سرپل‌ذهاب در ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از آنکه از سوی شخص فرماندار تکذیب شد؛ رئیس ستاد این نامزد در استان کرمانشاه هم این موضوع را رد کرد.
کد خبر: ۹۷۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۴ 12 June 2021

به گرارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،فرماندار سرپل‌ذهاب  در خصوص انتشار یک شایعه در فضای مجازی، گفت: باتوجه به انتشار حکمی در فضای مجازی به امضای رییس ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در آن اینجانب به عنوان عضو ستاد مرکزی انتخاباتی آیت الله رییسی در استان کرمانشاه منصوب گردیده ام، ضمن احترام به تمامی بزرگوارانی که در ستاد ایشان فعال هستند، هرگونه انتصاب، حضور، فعالیت و همچنین دریافت حکم از ستاد انتخاباتی این نامزد را تکذیب می کنم.

«نورالدین فرزادی‌پور» افزود: به عنوان خدمتگزار و عضو کوچکی از مجموعه دولت تدبیر و امید، تا پایان عمر دولت، همچنان منطبق بر اصل وفاداری، بر عهدی که بسته ام پایدار و ثابت قدم هستم.

او گفت: بر این اساس از متولیان امر تقاضا دارم موضوع را پیگیری و با عوامل انتشار چنین خبر کذبی که تنها هدف آن ضربه زدن به اعتماد عمومی و زیر سوال بردن خدمات صادقانه دولت در سخت ترین شرایط ممکن است برخورد قانونی صورت گیرد.

فرزادی پور همچنین از آقای بنکدار رییس ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی تقاضا کرد در خصوص این خبر کذب، با انتشار بیانیه ای رسمی، موضع ستاد را برای مردم استان تبیین و تشریح نمایند.

او در پایان گفت: توفیق خدمت صادقانه برای تمام خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی به ویژه مجموعه همکارانم در دولت تدبیر و امید را که به گواهی تاریخ در شرایطی سخت و دشوار همچنان روند توسعه را با اتکال به قدرت لایزال الهی دنبال نمودند از خداوند بزرگ مسألت می نمایم.

حکم عضویت فرماندار سرپل‌ذهاب در ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی کذب و جعلی است

رئیس ستاد انتخاباتی مرکزی آیت الله رئیسی در استان کرمانشاه نیز با اشاره به انتشار خبری در فضای مجازی و برخی سایتها، مبنی بر انتصاب آقای فرزادی پور فرماندار سرپل ذهاب به عنوان عضو ستاد مرکزی انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان و همچنین انتشار تصویر این حکم به امضاء وی گفت: این خبر کذب و حکم منتشر شده جعلی است.

دکتر بنکدار افزود: اقدام لازم برای پیگیری انتشار این حکم و خبر جعلی، از طریق مراجع مربوطه قانونی در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: انتصاب مدیران به عنوان مسئول ستادهای انتخاباتی و فعالیت در این ستادها غیر قانونی است.

رئیس ستاد انتخاباتی مرکزی آیت الله رئیسی در استان کرمانشاه با اشاره به مجموعه اقدام های برخی ها، برای تخریب چهره آیت الله رئیسی گفت: انتشار این خبر جعلی در همین راستا و کاری غیر اخلاقی و غیر انسانی است در حالیکه آیت الله رئیسی خود و ستادهای تبلیغاتی و طرفداران خود را همواره مقید به اخلاق مداری و رعایت قانون می داند و حتی از پنج دقیقه وقت اضافه ای که برای دفاع از خود در برابر تخریب و تهمت بعضی ها در صداوسیما به وی داده شده بود چشم پوشی کرد.

وی در پایان اظهار داشت: آیت الله رئیسی برای خدمت به مردم و کار جهادی به میدان آمده و وی و ستادهای انتخاباتی این نامزد انتخاباتی به دنبال صرف کردن وقت خود در مسائل حاشیه ای نیستند و آیت الله رئیسی رقیب خود را فساد و ناکارآمدی می داند.

او گفت: این روزها حاشیه پردازی افراد مغرض و بدخواهان انقلاب علیه چهره های انقلابی بویژه در فضای مجازی بسیار چشمگیر و فراوان شده و ضروری است مردم بیشتر مراقب باشند.

روزهای گذشته در شبکه های اجتماعی فضای مجازی حکم انتصاب نورالدین فرزادی پور؛ فرماندار فعلی سرپل ذهاب در ستاد مرکزی انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان کرمانشاه با امضای رئیس ستاد این نامزد به صورت گسترده منتشر شد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار