سعید طلوعی خبر داد:
شهردار کرمانشاه گفت: انتخابات شورای شهر همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار می شود و شهرداری کرمانشاه در این انتخابات بی طرف است.
کد خبر: ۹۷۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ 11 June 2021

به گزارش  تابناک کرمانشاه سعید طلوعی در خصوص مواضع شهرداری در انتخابات شورای شهر اظهار کرد: هیچ گونه لیستی توسط شهردار و مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه برای حمایت از نامزدهای شورای اسلامی شهر تهیه نشده و شهرداری تابع انتخاب شهروندان کرمانشاهی است و دخالتی در این انتخابات نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: برای تمامی نامزدهایی که احساس مسئولیت کرده و در عرصه انتخابات برای خدمت‌رسانی به جامعه شهروندی حضور پیدا کردند، احترام قائل هستیم و هیچ‌گونه لیستی از طرف شهرداری و مجموعه شهرداری ارائه نشده و خلاف این موضوع تکذیب می‌شود.

وی افزود: با توجه به نقشی که شوراهای اسلامی شهر در پیشرفت و تعالی کرمانشاه به عنوان یک پارلمان محلی و نهادی قانونگذار می‌توانند داشته باشند، مردم فهیم و با بصیرت کرمانشاه قطعاً حضوری پرشور و چشمگیر پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: شهروندان کرمانشاهی در انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر به شاخص‌هایی همچون خداترس بودن در کنار دانش و اطلاعات به روز، صداقت و امانت در گفتار، نگاه ویژه به محرومان و قشر فقیر جامعه، برنامه محور بودن و داشتن درک دقیق و عمیق از شهر، شهرداری و شهروند، در کنار توجه به مطالبات به حق آحاد جامعه شهروندی توجه می‌کنند.

طلوعی گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر از این نظر بسیار مهم است که تصمیمات و عملکرد شوراهای اسلامی شهر چهار سال پیش رو و حتی آینده شهر را تحت تأثیر قرار خواهد داد. و این شورا در جامعه نماد مشارکت مردمی و تجلی گاه مردم‌سالاری و حاکمیت مردم به حال و آینده خود و نسل‌های بعد است. وی در پایان تصریح کرد: شهروندانی کرمانشاهی با حساسیت بیشتری پای صندوق‌های رأی می‌آیند و منتخبین خود را برای شورای اسلامی شهر معرفی کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار