معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات بهترین میدان برای فرصت‌ها است.
کد خبر: ۹۷۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵ 10 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،محمد حسین‌زاده ، اظهار داشت: حضور در عرصه انتخابات یک امری مهم و واجب است چراکه بهترین میدان برای فرصت‌ها و انتخاب‌هاست.

وی با بیان اینکه در طی سالیان گذشته فقط دو وزیر کرمانشاهی در هیأت دولت‌ داشته‌ایم، گفت: سهم کرمانشاه در کابینه دولت‌ها زیر یک درصد بوده است.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کرمانشاه مشکلات زیادی دارد که باید رفع شود و بی‌شک حضور مدیران کرمانشاهی در هیأت دولت می‌تواند یک میانبر باشد برای رفع مشکلات که لزوم این کار، حضور مردم کرمانشاه در پای صندوق‌های رأی و انتخاب شخص اصلح است.

وی در پایان با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات برای ما در اولویت است، افزود: از جایگاه کاری که ارتباط ویژه‌ای با جوانان داریم، تمامی جوانان کرمانشاهی را به حضور در پای صندوق‌‌های رای دعوت می‌کنیم و از آنان می‌‌‌خواهیم برای ترسیم آینده درخشان ایران و کرمانشاه حضوری حداکثری داشته باشند و انتخاب شخص اصلح را در اولویت قرار دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار