رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: عبور از مشکلات کشور نیازمند یک دولت انقلابی و جهادی و همچنین کنار رفتن افراد خودباخته‌ای که چشم امید به غرب دارند، است.
کد خبر: ۹۷۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳ 10 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،به همت ستاد آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کرمانشاه، جمع کثیری از فعالان فضای مجازی شهرستان در محل این ستاد، گرد هم آمدند.

علی دودمان‌تیپی؛ رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، در این گردهمایی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با نبوغ خود و اتکا به خداوند توانست حکومت اسلامی را ایجاد کند، اظهار داشت: سرداران انقلاب اسلامی در تاریخ ۳یا ۴ هزار ساله‌ی کشور بی‌نظیر و یا کم‌نظیر بودند و سردار سلیمانی بالاترین و بزرگترین سردار طول تاریخ ایران است.

وی بیان کرد: از نظر اقتدار نظامی آنچه که اکنون ما داریم برای شاه آرزویی دست نیافتنی بود. چرا که بسیاری از تجهیزاتی را که او از خارجی‌ها درخواست می‌کرد به او نمی‌دادند مبادا ایران به یک قدرت تبدیل شود.

رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به استقلال جمهوری اسلامی ایران از تمامی قدرت‌های جهانی، تصریح کرد: از زمان صفوی تا به امروز جمهوری اسلامی مستقل‌ترین حکومت ایران بوده است.

وی، پیشرفت‌ها و خدمات جمهوری اسلامی و نیز سطح رفاه و تحصیلات مردم را نسبت به قبل از انقلاب غیر قابل مقایسه دانست و تاکید کرد: جمهوری اسلامی خدمات بی‌نظیری به کشور ارائه کرده است.

دودمان‌تیپی با بیان اینکه دو دسته و جریان در کشور وجود دارند که یک دسته معتقد به خودباوری‌اند و دسته دیگر خودباوری ندارند، افزود: تا خودباوری نداشته باشیم به جایی نخواهیم رسید.

وی گفت: هر جا که پیشرفت کردیم همچون صنعت موشکی، از برکت وجود افرادی بود که به خودباوری رسیده بودند و هر جا که پیشرفتی نداشتیم همچون صنعت خودرو، به خاطر افرادی بود که خود را باور نداشتند و و ما باید بکوشیم که این باور را به جامعه به قبولانیم.

دودمان‌تیپی در پایان اظهار امیدواری کرد، با روی کار آمدن یک دولت انقلابی و جهادی کنار رفتن افراد خودباخته‌ای که چشم امید به غرب دارند، کشور از مشکلات کنونی عبور کند‌.

تفکر راکد پوسیده حال حاضر کشور را، باید جمع کرد

محمد امین بهرامی، فعال سیاسی در بخش دیگری از این گردهمایی، اظهار داشت: یک نوع عملکرد در دیپلماسی با عنوان «عملکرد التماسی» که توسط دولت کنونی انجام شد و نوع دیگری از عملکرد دیپلماسی از جنس برخورد رهبر انقلاب با نخست وزیر ژاپن به عنوان حامل نامه ترامپ، داریم.

بهرامی اعلام کرد: هیچگاه در طول تاریخ ایران به اندازه زمان حاضر، نیروی انسانی باسواد، مومن و توانمند نداشته‌ایم.

وی گفت: وضعیت کنونی کشور شبیه ماشینی‌ است که دولت کنونی با تفکرات خود، ترمز دستی آن را کشیده است.

بهرامی با اشاره به اینکه ما در نزدیک قله موفقیت هستیم، گفت: هشت روز فرصت داریم که این تفکر راکد پوسیده را از کشور جمع کنیم.

وی با بیان اینکه ان‌شاءالله به شرط وحدت، به دولت کنونی پایان می‌دهیم، تصریح کرد: ما خادم همه کاندیداهای انقلابی هستیم و ان‌شاءالله در فرصت باقی‌مانده تا انتخابات شاهد وحدت کاندیداهای انقلابی باشیم و امیدواریم اتفاقاتی شبیه اتفاقات سال ۹۲ رخ ندهد.

وی تأکید کرد: نباید به جریان طرفدار دولت کنونی اجازه داد با دروغ‌پردازی و فریب، به روایت سازی و القاء پیروزی خود در انتخابات بپردازد.

بهرامی در پایان با اشاره به آن توانمندی و قدرت جریان انقلابی، اظهار امیدواری کرد جریان انقلابی در انتخابات پیروز شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار