فرماندار سنقرو کلیایی گفت: مساله مهم با توجه به شرایط تحریم و فشار حداکثری دشمنان نظام بر ملت، ضرورت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است.
کد خبر: ۹۷۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ 10 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،غلامرضا مرتضوی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان سنقرو کلیایی، اظهار داشت: به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت نارنجی قرار داریم.

وی به سیر کاهشی آمار بستری‌ها در شهرستان اشاره کرد و افزود: این وضعیت کاملا شکننده است، بنابراین از شهروندان می‌خواهیم همچنان در راعیت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی جدیت داشته باشند.

فرماندار سنقرو کلیایی در ادامه در خصوص انتخابات ۱۴۰۰، تصریح کرد: مساله مهم با توجه به شرایط تحریم و فشار حداکثری دشمنان نظام بر ملت، ضرورت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است تا در روز ۲۸ خرداد شاهد حضوری در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی ادامه داد: در دو شهر سنقر و سطر برگزاری انتخابات شورای شهر و در ۱۷۶ روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای روستاها و همچنین در کل شهرستان برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را داریم.

وی با اشاره به تعیین ۱۵۰ شعبه اخذ رای در شهرستان، ادامه داد: مقدمات، تمهیدات اعضای شعب، صندوق، نمایندگان فرماندار، بازرسی، خودرو، پشتیبانی و ... تمامی این موارد برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

مرتضوی گفت: انجام بخش اعظمی از انتخابات برعهده خود مردم است، هیأت اجرایی معتمدین مردم هستند که کارهای مربوط با انتخابات را انجام می‌دهند، همچنین گروه‌های نظارتی و بازرسی از خود مردم هستند، بنابراین انتخابات یک فرایند کاملا مردمی است که امیدواریم در ۲۸ خرداد با حضور پرشور مردم حماسه دیگری رقم بخورد و شاهد حضور یکپارچه مردم باشیم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار