فرماندار هرسین گفت: شگردهای️ تبلیغاتی منفی بسیار آسیب زاست و باعث کاهش مشارکت و عدم حضور حداکثری رای دهندگان در پای صندوق های رای می شود.
کد خبر: ۹۷۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱ 10 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، عبادالله کنجوریان️در نشست با نامزدهای شوراهای اسلامی شهر هرسین، اظهار داشت: سوژه تبلیغات رسانه های دشمن بزرگنمایی، تبلیغات منفی و گاف های کاندیداها و هواداران آنان است.

او ادامه داد: نامزدهای شورای شهر باید با تبلیغات مثبت و رعایت محدودیت ها و ممنوعیت های انتخاباتی ، تحقق یک انتخابات سالم را میسر سازند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان هرسین خاطرنشان کرد: انتخابات یا همان تجلی مردم سالاری دینی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است،️ نامزدهای شورای شهر و روستا با تبلیغات مثبت، اخلاق مداری و جلب مشارکت مردم ضمن ادای دین به انقلاب و نظام می توانند محبوبیت خود را گسترش دهند.

کنجوریان گفت: دشمنان بدنبال ترور انتخابات هستند ، شایعه سازی ها و شایعه پراکنی ها از ابزارهای ترور دشمنان است و نامزدها بعنوان بخشی از هدف این شایعات باید مانند سدی محکم در مقابل این آسیب ایستادگی کنند.

در شهر هرسین ۲۴ نامزد و در شهر بیستون نیز هشت نامزد برای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی به رقابت می پردازند.
رای دهندگان در شهرهای هرسین و بیستون در روز انتخابات می توانند اسامی حداکثر پنج نفر از نامزدهای مورد نظر خود را بر روی برگ رای بنویسند.

بر اساس قانون، تبلیغات انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر از ۲۰ خرداد آغاز شده و تا ۲۶ این ماه دارد و تبلیغات می بایست طی یک بازه زمانی یک هفته ای اجرا شود.

فعالیت های کاندیداها بصورت شبانه روزی رصد می شود و بر اساس تذکرات قبلی و تعهد کتبی نامزد ها هرگونه تجمع در قالب مجالس سخنرانی در سالن ها و مکان های سرپوشیده ممنوع است.

در این جلسه باید و نباید های تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات ششمین دوره ی شوراهای اسلامی شهرهای هرسین و بیستون تشریح گردید و همچنین با حضور نماینده شبکه بهداشت و درمان بر رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا در ایام تبلیغات تاکیدات بسیار شد.

لازم بذکر است در این جلسه حسین رستمی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ، دکتر امیر فیضی دادستان شهرستان هرسین و اعضای کمیته امنیت انتخابات نیز حضور داشتند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار