مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون گفت: امسال با انجام تعمیرات به موقع و طبق برنامه همه واحدها نیروگاه‌های برق بیستون و اسلام‌ آبادغرب در جهت تأمین برق با تمام توان در مدار تولید هستند.
کد خبر: ۹۶۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ 09 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،مسعود میرزاعسگری، در خصوص وضعیت تولید برق در این روزها، اظهار داشت: شرکت مدیریت تولید برق بیستون وظیفه تولید و نگهداری از ۲ واحد بخاری ۳۲۰ مگاواتی نیروگاه بیستون و چهار واحد گازی ۱۰۰ مگاواتی نیروگاه اسلام‌آباد غرب را برعهده دارد.

وی ادامه داد: امسال هم با انجام تعمیرات به موقع و طبق برنامه همه واحدها و در جهت تأمین برق با تمام توان در مدار تولید هستند.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون گفت: با توجه به شرایط امسال به خصوص کمبود آب و کاهش تولید نیروگاه‌های برق، حتما هم‌استانی‌ها باید این نکته را در نظر داشته باشند که در مصرف برق به‌خصوص در ساعات پیک ظهر و شب صرفه‌جویی لازم را داشته باشند.

وی به نقش موثر صرفه‌جویی در کاهش خاموشی‌ها اشاره و بیان کرد: برای تولید انرژی برق علی‌رغم تلاش شبانه‌روزی تمامی کارکنان نیازمند استفاده از سوخت‌های فسیلی و همچنین مصرف آب هستیم بنابراینصرفه‌جویی جدا از اینکه در کاهش خاموشی‌ها تاثیر دارد در کاهش مصرف انرژی هم تأثیرگذار است تا بتوانیم این انرژی فسیلی را برای نسل آینده حفظ کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار