رییس اداره آب و فاضلاب گیلانغرب گفت: اهالی۵۰ روستای این شهرستان با تعویض الکتروپمپ شناور ایستگاه پمپاژ آب دهستان چله و مجتمع حیدریه از آب شرب پایدار برخوردار شدند.
کد خبر: ۹۶۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱ 05 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،فرشاد باوندپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای ارایه خدمات پایدار و تامین آب شرب مورد نیاز مشترکان و ضرورت رفع به موقع معایب تاسیسات و تجهیزات، اکیپ اجرایی امور آبفا شهرستان رفع مشکل ایستگاه پمپاژ آب دهستان چله و مجتمع حیدریه را که به علت نوسانات جریان برق در الکتروپمپ شناور ایستگاه های فوق رخ داده بود، را در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: به علت سوختگی الکتروپمپ شناور ایستگاه پمپاژ دهستان چله از مدار خارج شده بود که پس از تعویض الکتروپمپ ۱۱۰ کیلو وات، به طور مجدد در مدار بهره برداری قرار گرفت.

رییس اداره آب و فاضلاب گیلانغرب گفت: همکاران امور آب و فاضلاب این شهرستان پس از کار جهادی و شبانه روزی و با همکاری اهالی منطقه موفق به تعویض الکتروپمپ شناور ۴۵ کیلو واتی ایستگاه پمپاژ مجتمع حیدریه و راه اندازی مجدد آن شدند.

باوندپور افزود: به سبب قرار گرفتن این ایستگاه پمپاژ در منطقه سخت گذر، حمل الکتروپمپ شناور تا ایستگاه مزبور با دشواری همراه بود که به همت همکاران و مردم منطقه این مهم انجام شد.

او اضافه کرد: با راه اندازی این۲ ایستگاه پمپاژ اهالی ۵۰ روستا با جمعیت بیش از ۱۲ هزار و ۸۴۰ نفر از آب سالم و پایدار برخوردار گشتند.

رییس اداره آب و فاضلاب گیلانغرب با تاکید بر وجود تنش آبی در شهرستان گفت: موثرترین راه مدیریت مصرف آب، صرفه جویی توسط مشترکان است و از مردم می خواهیم با استفاده صحیح و پرهیز از مصارف غیر ضروری ما را در گذر از تنش آبی پیشرو یاری نمایند.

شهرستان گیلانغرب ۱۸ هزار و ۲۹۲ مشترک آب و فاضلاب شهری و روستایی دارد.

این شهرستان در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار