ایرج صفایی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تعاون روستایی گفت:در خصوص صادرات محصولات پیگیر هستیم اما فعلا محصولی صادر نشده است.
کد خبر: ۹۶۸۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ 05 June 2021

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: طول این ۲ ماه برنامه تامین و توزیع نهاده های بخش دام بود که بیش ۱۳ هزار تن توزیع و تمام نیاز دامداران با قیمت مصوب تامین وتوزیع شده است.

وی افزود: تا الان بیش از ۳هزار و ۵٠٠ تن نهاده های کشاورزی شامل کود و سم و بذر در این ۲ ماه تامین و توزیع شد.

مدیرکل تعاون روستایی تصریح کرد: تنها فرق خرید کلزا از کشاورز ها با سال گذشته در  بخش عمده  آن که تقریبا چیزی حدود۷٠تا۷۵ درصد آن به صورت قیمت توافقی می خریم یعنی هر کیلو ۵۵٠ تومان بیشتر از قیمت تضمینی به کشاورز پرداخت می شود.

وی افزود: یعنی هر کیلو ۱۱ هزار و ۵۵٠ تومان که تضمینی آن ۱۱ هزار تومان است و تقریبا نزدیک به ۱٠٠ درصد تا الان که چیزی حدود۶۵٠ تن خریدو پول آن پرداخت و در واحدکشاورزی و توافقی است،کارخانه تحویل گیرنده و طرف قرارداد ما کارخانه ی نازگل است.

صفایی خاطر نشان کرد: در خصوص صادرات پیگیر هستیم اما فعلا محصولی صادر نشد و یک برنامه ای که در حال پیش بردن  هستیم کشت قراردادی محصولات کشاورزی از جمله تا الان ۲۵٠هکتار ذرت کشت قراردادی است.

وی در پایان گفت: تهسیلاتی که به کشاورز داده می شود پول محصول، پول بذر، پول نهاده هایش و ماشین الات کاشت و داشت و برداشت از طریق اتحادیه ی ما تامین  و به کشاورز کمک می شود، محصول هم در آخر با قیمت روز و بالاتر از قیمت از انها خریداری خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار