صابر رحیمی در گفتگو با تابناک: 
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا قریب به ۴٠٠ مورد بازرسی از باشگاه‌های ورزشی در سطح استان انجام دادیم که طی آن اماکن ١۴٠ باشگاه پلمب شد.  
کد خبر: ۹۶۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹ 15 May 2021

صابر رحیمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در پیک چهارم کرونا که وضعیت کرمانشاه قرمز شد، کلیه اماکن ورزشی را تعطیل کردیم و این بخشنامه به بخش خصوصی نیز ابلاغ شد.  

وی افزود: قریب به ۴٠٠ مورد بازرسی از باشگاه‌ها در سطح استان داشتیم و حدود ۵٠ مورد تذکر داده شد، همچنین با همکاری دانشگاه علوم پزشکی حدود ۱۴٠ مورد پلمب انجام شد، در واقع اماکن ۱۴٠ باشگاه در سطح استان که ۵۵ مورد در شهر کرمانشاه و مابقی در سایر شهرستان‌ها بودند، پلمب شد.  

وی خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیتی که پیک چهارم کرونا ایجاد کرد، مکلف بودیم نظارت ویژه‌ای داشته باشیم و خوشبختانه بسیاری از باشگاه‌ها به پروتکل‌ها پایبند بودند و با خاطیان مطابق قانون برخورد کردیم.  

رحیمی گفت: نظارت و بازرسی‌ها با کمک دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان‌ها و مرکز استان همچنان ادامه دارد و خوشبختانه بر اساس قوانین فعالیت اماکن ورزشی در شهرستان‌هایی که زرد هستند، منعی ندارد.  

وی تاکید کرد: در وضعیت نارنجی هم یک سری از رشته‌های ورزشی امکان فعالیت دارند، رشته هایی، چون بدمینتون، پینگ پنگ، تنیس، دومیدانی، ایروبیک که برخورد فیزیکی کمتری دارند، همچنین تمرینات فوتبال اغاز شده است.  

رحیمی گفت: رشته‌های پر برخورد مثل کشتی، کاراته و... زمانی امکان آغاز فعالیت دارند که استان به شرایط آبی برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار