فضل الله رنجبر در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: در مجموع ١۶۴ نفر در حوزه شهر کرمانشاه رقابت انتخاباتی دارند و تایید صلاحیت شدند.
کد خبر: ۹۶۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 15 May 2021

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: پس از اعلام نتیجه هیئت نظارت در حوزه شهرستان کرمانشاه، ۱۷ نفر از کاندیدا‌هایی که قبلا رد صلاحیت شده بودند بر اساس بررسی شکایاتشان، تایید شدند.

وی افزود: ۲ نفر از این افراد مربوط به حوزه شهر کوزران و ۱۵ نفر مربوط به حوزه شهر کرمانشاه بود در مجموع در حال حاضر در این مرحله ۱۶۴ نفر در حوزه شهر کرمانشاه رقابت انتخاباتی دارند و تایید صلاحیت شده اند، همچنین ۷٠ نفر در شهر‌های هلشی، کوزران، قلعه و ماهیدشت تایید صلاحیت شده اند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: کسانی که در بررسی شکایات هیئت نظارت استان تایید صلاحیت نشده اند، شکایات خود را به فرمانداری تحویل می‌دهند و از طریق فرمانداری بر اساس قانون برای شهر‌های بالای ۲٠ هزار نفر که شامل شهر کرمانشاه می‌شود، شکایات برای هیئت مرکزی نظارت تهران ارسال می‌شود و پس از بررسی، نتیجه نهایی را به فرمانداری اعلام می‌کنند.

وی گفت: کاندیدا‌ها فعلا مجاز به انجام تبلیغات و برگزاری هیچ گونه همایشی نیستند این عمل خلاف قانون است و تا زمانی که لیست نهایی از سوی ستاد انتخابات اعلام و اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: از همه مردم اعم از جامعه اهل تشیع و اهل تسنن که در برگزاری نماز عید سعید فطر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند و در فضای باز نماز برگزار کردند تشکر میکنیم.

رنجبر در پایان تاکید کرد: قطعا ما هنوز در وضعیت نارنجی قرار داریم و تعداد بستری‌های ما بیش از۶٠٠ نفر است، بنا براین مردم باید پروتکل‌ها را رعایت کنند تا وضعیت شهر دوباره قرمز نشود. ۸ مرکز برای واکسیناسیون در شهر کرمانشاه در نظر گرفته شده است که از طریق معاونت بهداشتی دانشگاه و با همکاری ادارات در حال تجهیز و راه اندازی این مراکز هستیم و یک مرکز هم به صورت جداگانه مد نظر قرار گرفته که متعاقب تکمیل شدن آن اطلاع رسانی خواهیم کرد. در حال حاضر در این مرحله برای سنین ۷۵ سال به بالا واکسن زده میشود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار