غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار سنقروکلیایی روز قدس را سنبل وحدت جهان اسلام دانست و آن را شاهکار بی نظیر معمار کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) معرفی کرد.
کد خبر: ۹۶۲۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷ 07 May 2021

غلامرضا مرتضوی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: روز قدس سنبل وحدت، انسجام و یکپارچگی ملت‌های مسلمان حول محور فلسطین و قدس شریف میباشد، که موجب تقویت بیش از پیش روحیه اعتماد به نفس و خود باوری در بین مسلمانان و آزادی خواهان جهان شده است.

وی اضافه کرد:آزادی خواهان جهان با این روحیه میتوانند آرمان‌های استقلال طلبانه و آزادی بخش را دنبال کنند و با نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان با اعتقاد راسخ مقابله کنند.

مرتضوی در ادامه بیان کرد: روز قدس نمونه بارزی از ژرف نگری‌های سیاسی و تدابیر اندیشمندانه امام راحل و عظیم الشأن انقلاب اسلامی است، که یادآور اراده استوار و به عنوان حمایت همدلانه مسلمانان جهان از قیام مردم مظلوم فلسطین، پایه گذاری شد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های روز جهانی قدس با گذشت ۴٢ سال از حضور شکوهمند امت اسلامی، امروزه تحت تاثیر بیماری کرونا و تدابیر و الزامات درمانی، بهداشتی و تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا قرار گرفته و از برگزاری راهپیمایی همانند سال‌های قبل فاصله گرفته است.

وی همچنین افزود:، اما ملت همیشه بیدار ایران اسلامی و همه آزادی خواهان با گوش دادن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز جمعه، حمایت همه جانبه خود را به روش‌های متنوع و تاثیر گذار در فضای مجازی و رسانه‌ای که نوید بخش برچیدن بساط رژیم مستبد صهیونیسم است در جهان طنین انداز خواهند کرد.

مرتضوی بیان کرد:مردم جهان بار دیگر اقدامات جنایت بار این رژیم منحوس را در فلسطین اشغالی و دیگر کشور‌های اسلامی محکوم کرده و همبستگی خود را با مسلمانان بی دفاع سرزمین اشغالی اعلام خواهند کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار