غلامرضا شهبازی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه گفت: پیگیری‌های لازم جهت بیمه رانندگانی که از سال ۹۳ به بعد به ناوگان حمل و نقل عمومی پیوسته اند در حال انجام می‌باشد که به تامین اعتبار از جانب دولت وابسته است.
کد خبر: ۹۶۱۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ 06 May 2021

غلامرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به این که دولت از سال ۹۳ به بعد سهم ۵۰ درصدی خود را که باید از منابع هدف مندی یارانه‌ها به حساب تامین اجتماعی واریز می‌شد تا کنون پرداخت نکرده کماکان رانندگانی که از سال ۹۳ به بعد وارد چرخه حمل و نقل عمومی شده اند بیمه نمی‌شوند.

وی افزود: رانندگانی که پیش از سال ۹۳ بیمه بوده اند همچنان بیمه می‌شوند و به منظور بیمه رانندگان جدید متقاضی نیز درخواست‌های فراوانی داده ایم و مکررا پیگیر این موضوع هستیم.

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس آخرین اخبار در راستا بیمه رانندگان جدید قول‌هایی داده اند که به بودجه سال ۱۴۰۰ و تامین اعتبار از جانب دولت بستگی دارد و هنوز در حد یک پیشنهاد است و تا زمان رسیدن به مرحله اجرا زمان زیادی نیاز است، اما تمام سازمان‌های تاکسی رانی کشور از جمله استان کرمانشاه پیگیر این موضوع هستند.

این مسئول در ادامه به واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در مقابل ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: با توجه به ارتباطات گسترده رانندگان تاکسی و اتوبوس با مسافران، در معرض ابتلا به کرونا هستند که از این نظر باید ایمن شوند که با توجه به هماهنگی‌های شهردار با دانشگاه علوم پزشکی مقرر شده که رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی را پس از واکسیناسیون کادر درمان و پاکبانان در اولویت قرار دهند.

شهبازی در پایان تاکید کرد: بر اساس آمار میدانی و گزارش‌های به دست آمده تا کنون موردی از فوت رانندگان تاکسی استان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا را نداشته ایم، اما حدود ۴۲ نفر از رانندگان اتوبوس و تاکسی از ابتدا شیوع کرونا به این بیماری مبتلا شده اند که خوشبختانه همگی بهبود یافته اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار