سعدی مصطفی زاده در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان روانسر گفت: در پی گسترس ویروس کرونا در شهرستان و افزایش تعداد بستری‌ها وضعیت روانسر به رنگ قرمز در آمده است.
کد خبر: ۹۶۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸ 05 May 2021

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: متاسفانه بر اساس رنگ بندی‌های جدید شهرستان روانسر در وضعیت قرمز قرار گرفته و به منظور اتخاذ تصمیمات جدید با توجه به وضعیت پیش آمده جلسه ستاد کرونا را در شهرستان برگزار کردیم.

وی افزود: بر اساس مصوبات جلسه ستاد کرونا شهرستان محدودیت‌ها و ممنوعیت در شهرستان در قالب وضعیت قرمز به منظور کنترل و بهبود شرایط اعمال خواهند شد همچنین ورودی شهرستان توسط نیرو‌های نظامی و انتظامی کنترل می‌شود.

فرماندار روانسر تصریح کرد: بر اساس اعلام شبکه بهداشت تعداد بستری‌های شهرستان روانسر ۱۷ تن است که در بیمارستان‌های جوانرود و کرمانشاه بستری هستند و ۱۱ نفر از این تعداد کرونا مثبت و مابقی در حال انتظار برای اعلام نتیجه تست هستند.

این مسئول تعداد جانباختگان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا این لحظه را ۴۳ نفر اعلام کرد و گفت: در ۲۴ گذشته نیز یک نفر از همشهریانمان در اثر ابتلا قطعی به این بیماری جان خود را از دست داده است.

وی بهبود و به ثبات رسیدن شرایط را وابسته به رفتار مردم دانست و گفت: مردم شهرستان روانسر از فرهنگ غنی برخوردار هستند و از ابتدای شیوع کرونا همراهی خوبی با ما داشته اند، اما انتظار ما این است که وحدت، همراهی و مشارکت گسترده تری را داشته باشند تا هر چه سریع‌تر از وضعیت قرمز خارج شویم.

مصطفی زاده درپایان تاکید کرد: با توجه به قرار گیری در وضعیت قرمز برگزاری هر گونه مراسم و تجمع در ماه مبارک رمضان ممنوع می‌باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار