دکتر «عزت‌الله فرشادفر» رییس اسبق دانشگاه رازی و عضو کمیسیون دایمی هیات امنای دانشگاه‌های رازی و صنعتی کرمانشاه دوشنبه شب در سن ۶۴ سالگی بر اثر ابتلا به کرونا دعوت حق را لبیک گفت.
کد خبر: ۹۶۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ 04 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، مرحوم فرشادفر مدتی قبل به دلیل بیماری قبلی در بیمارستان بستری شد و سپس به کرونا مبتلا شد و سرانجام دوشنبه شب دار فانی را وداع گفت.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان کرمانشاه یک هزار و ۷۰۸ نفر براثر ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند.

دکتر «عزت‌اله فرشادفر» استاد تمام گروه آموزشی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی و عضو هیأت أمنای دانشگاه‌های رازی و صنعتی کرمانشاه، سال‌های متمادی تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خود را در راه تعالی و توسعه علمی و تحقیقاتی مجموعه دانشگاه رازی صرف نمود. وی همچنین از سال ۱۳۸۲ لغایت ۱۳۸۶ ریاست دانشگاه رازی را عهده‌دار بود و منشأ خدمات نیکو و ماندگار بسیار گردید.

استاد نمونه کشوری در دهه ۸۰، تالیف کتب و مقالات متعدد و تربیت صدها دانش‌آموخته، گوشه‌ای از افتخارات شادروان دکتر عزت‌اله فرشادفر است.

نخستین رئیس صدا و سیمای مرکز کرمانشاه بعد از انقلاب، مدیر مسوول هفته نامه مرصاد، استاد تمام دانشگاه رازی، رئیس بسیج اساتید استان کرمانشاه و بیش از ۲۰ تالیف دانشگاهی از جمله سوابق مرحوم دکتر فرشادفر است.

پیام تسلیت قائم مقام وزیر علوم

دکتر «عبدالرضا باقری»، قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دوشنبه شب با صدور پیامی درگذشت دکتر «عزت‌اله فرشادفر» رییس اسبق دانشگاه رازی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: خبر درگذشت استاد ارجمند جناب آقای دکتر عزت‌اله فرشادفر که پس از سالها تلاش و مجاهدت‌های، علمی و اجرایی در ماه رحمت الهی دعوت حق را لبیک گفت موجب تألم و تأثر شد. این ضایعه را خدمت همه استادان گرامی به‌ویژه رئیس و همکاران محترم دانشگاه رازی کرمانشاه تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات مسألت می‌نمایم.

همچنین دکتر «محمدابراهیم اعلمی‌آل‌آقا»، رییس دانشگاه رازی نیز دوشنبه شب با صدور پیامی درگذشت دکتر عزت‌اله فرشادفر را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: با کمال تأثر و تأسف با خبر شدیم که چهره محبوب و خدمتگزار صدیق جامعه علمی و رییس اسبق دانشگاه رازی، جناب آقای دکتر عزت‌اله فرشادفر به دیدار معبود شتافت. بی‌شک ضایعه بزرگ درگذشت برادر ارزشمند، جناب آقای دکتر فرشادفر، استاد متعهد و انقلابی که جامعه علمی را داغدار نمود، جز با صبر بر مشیّت الهی و رضا به تقدیر او جبران نمی‌شود.

در ادامه متن این پیام آمده است: بدینوسیله این مصیبت وارده را به جامعه دانشگاهی استان، خانواده معظم و داغدار ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم و مراتب احترام و قدرشناسی خانواده بزرگ دانشگاه رازی را به پاس سال‌ها مجاهدت مستمر آن استاد فقید و فرزانه در مسیر خدمت به اعتلای اخلاق و علم و دانش در جامعه دانشگاهی کشور و استان، ابراز می‌دارم.

دکتر اعلمی آل آقا در ادامه پیام خود آورده است: بی‌شک التزام نظری و عملی شادروان دکتر فرشادفر به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و کارنامه پرباری که از ایشان در سنگر علم و دانش به یادگار مانده است، ذخیره‌ای گرانبها برای آن استاد فقید و انقلابی در دیار باقی و زمینه‌ساز حشر با اولیاء و صالحان خواهد بود.

دانشگاه رازی دانشگاه مادر استان و یکی از مراکز علمی معتبر غرب کشور با نیم قرن سابقه است. در حال حاضر دارای ۱۷ دانشکده و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی بوده و با بهره‌گیری از دانش و تخصص ۳۱ استاد، ۱۲۲ دانشیار، ۲۷۷ استادیار، ۱۳ مربی و جمعا ۴۴۳ عضو هیات علمی در ۵۷ گروه آموزشی و حدود ۱۲هزار نفر دانشجو در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه‌ای (عمومی) و دکترای تخصصی فعالیت دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار