فرماندار گیلانغرب گفت: بیانات و سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها و مسایل مختلف سیاسی، اجتماعی، امنیتی و حوزه انتخابات فصل الخطاب و نقشه راه همه ملت ایران است.
کد خبر: ۹۶۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳ 04 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،کوروش محمودیان با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با انتخابات ، افزود: تمامی سیاست ها و برنامه های ما در حوزه های مختلف و انتخابات برای پیشبرد امور بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی اظهار داشت: میزان مشارکت مردم در انتخابات در تمام دنیا مهم و کشورهای مختلف بر روی آن حساب ویژه ای باز می کنند و ما نیز با توجه به اهمیت مساله انتخابات که باعث تقویت اقتدار کشورمان در بعد داخلی و بین المللی می شود باید باید تمام اهتمام و تلاش خود را به کار بگیریم تا شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ باشیم.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با افرادی که به هر نحوی و تحت هر شرایطی می خواهند باعث دلسردی مردم شوند تا مردم پای صندوق نیایند گفت: در این رابطه ما وظیفه داریم برای رقم خوردن مشارکت حداکثری مردم و ایجاد امید و انگیزه برای حضور گسترده قشرهای مختلف مردم در پای صندوق های رای تلاش کنیم.

محمودیان ادامه داد: حضور سلایق مختلف در عرصه های انتخابات چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در بحث شوراها می تواند از مولفه های مشارکت حداکثری باشد که در بحث شوراها در شهرستان گیلانغرب از تمام طوایف و تیره های مختلف داوطلبان به میدان آمده اند و این امر باعث شده که لایه های اجتماع در شهرستان پای صندوق بیایند.

او گفت: شعارهای داوطلبان باید بر اساس شرایط روز جامعه باشد شرایطی که در دنیا داریم بحث تحریم ها و محدودیت ها باید تمام این ملاحظات را ببینیم و شعارهایی بدهیم که واقعی و قابل تحقق باشد.

وی اظهار داشت: شعارهای غیر قابل تحقق باعث بی انگیزگی مردم می شود از این داوطلبانی که وارد عرصه رقابت انتخابات شده اند باید شعارهایشان بر اساس چارچوب ها و مقررات انتخاباتی و قابل تحقق باشد.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار