امید قادری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: آمادگی حمایت‌های مالی و بیمه‌ای از بیماران کرونایی را داریم.
کد خبر: ۹۶۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ 04 May 2021

امید قادری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: حمایت از بیماران کرونایی یکی از وظایف اداره کل بیمه سلامت در دوران شیوع ویروس کرونا است که از این طریق حمایت‌های مالی و بیمه‌ای را از این بیماران داشته باشد. در همین راستا ۹۰ درصد هزینه‌های بیماران بستری کرونایی را از محل صندوق روستایی و سایر صندوق‌ها پرداخت می‌کنیم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند باید کمک کنیم که بیمار جز بیماری رنج دیگری نداشته باشد، افزود: با توجه به مباحثی که اخیرا در جلسات ستاد کرونا استان در خصوص داروی رمدسیویر مطرح شد، اداره کل بیمه سلامت آمادگی خود را برای برطرف کردن دغدغه‌های دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد.

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین آماری که تا کنون در اختیار داریم در ۶ ماه گذشته ۸۰ میلیارد تومان هزینه درمان بیماران کرونایی را در استان پرداخت کرده ایم.

این مسئول با اشاره به اینکه رقم اعلام شده مربوط به ۶ ماهه اول سال ۹۹ است، گفت: رقم بالایی است از همین رو رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهترین راه برای مقابله با کرونا است و به صرفه جویی در هزینه‌های درمان کمک شایانی می‌کند. بیمه سلامت کماکان آمادگی حمایت‌های مالی و بیمه‌ای و خدمت رسانی به بیماران کرونایی را دارد.

قادری اضافه کرد: همزمان با پیک چهارم کرونا در جهت حمایت بیشتر از بیماران کرونایی ابلاغیه‌هایی به صورت بخشنامه صادر شد که بر اساس آن پذیرش بیماران کرونایی بنا به دلایلی، چون شلوغ بودن برخی مطب‌ها و محدودیت‌های موجود، با نسخه‌های دستی هم انجام شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار