فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: شیوع کرونا روند تحصیل در عرصه آموزش را تعطیل نکرده و با تلاش معلمان آموزش و تعلیم در بسترهای مجازی پویاتر در جریان است.
کد خبر: ۹۶۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴ 03 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«نورالدین فرزادی‌پور» با گرامیداشت یاد و خاطر شهید مطهری و مقام شاخص معلم، افزود: امسال در شرایط شیوع کرونا سال تحصیلی متفاوتی تجربه شد و نشان داد که کارکرد مدرسه و معلم فقط محدود به عرصه آموزش نبوده و اثر بخشی آن در حوزه های تربیتی، روانی، اجتماعی و حتی سیاسی بی بدیل و شایسته تکریم فراوان است.

وی اظهار داشت: در این دوران سخت اگرچه ساحت آموزشی در ظاهر تعطیل شد اما با سخت کوشی و روحیه عاشقانه معلمان عزیز آموزش و تعلیم در بسترهای مجازی با تحمل ساعت ها وقت و انرژی و مخاطب ساختن تک تک دانش آموزان حاضر در این بستر به گونه ای پویا تر در جریان بود.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: بدون تردید شرایط سخت کرونا و دغدغه معلمان در شمول آموزش تمامی دانش آموزان و دلهره گاه و بیگاه آنان از عدم پوشش اینترنت و یا دسترسی به گوشی های هوشمند برای تمامی دانش آموزان و خلاقیت شان برای جبران و پوشش موارد احتمالی از این دست، از جلوه های عاشقی و خدمت رسانی معلمان خدوم کشور عزیزمان بود که به تاریخ خواهد پیوست.

فرزادی پور ادامه داد: این روز را به تمامی معلمان سخت کوش تبریک می گویم که با تلاش خود و با وجود دغدغه هایی که در زندگی دارند اجازه ندادند که چرخه آموزش و تعلیم متوقف شود.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار