حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: مراسم شب‌های قدر در بقاع متبرکه استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱ 02 May 2021

حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مراسم لیالی قدر در شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ رمضان در بقاع منجی طرح ضیافت الهی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم شب‌های قدر به منظور حفظ فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از هر گونه تجمع گسترده با تعداد محدود افراد و در مدت زمان کوتاهی برگزار می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: مراسمات مذکور به مدت دو ساعت از ۲۴ الی ۲ بامداد در ۱۵ بقعه متبرکه استان برگزار خواهند شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: از جمله بقعه‌هایی که دسترسی مردم به آن‌ها آسان‌تر است امامزاده ابراهیم در طاقبستان، بقعه سید فاطمه در میدان آزادی و زیارتگاه صاحب الزمان واقع در میدان آزادگان می‌باشند که قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی، مداحی، قرائت مناجات و ادعیه از برنامه‌هایی است که در این شب‌ها اجرا خواهند شد.

صالحی در پایان تاکید کرد: رعایت موازین بهداشتی از جانب مردم و استفاده از ماسک و وسایل شخصی مانند کتب ادعیه نقش بسزایی در حفظ سلامتی هشهریان دارد همچنین توزیع ماسک میان افراد حاضر در بقعه‌ها از جانب ما انجام خواهد گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار